مطالب مرتبط:
رییس سازمان بهزیستی کشور: شیرخوارگاه ها خالی از کودک شد
خبر خوش رییس سازمان بهزیستی کشور
اولویت باشگاه های ورزشی مس بهره گیری از نیروهای بومی باشد
باجیوند: اولویت های کارگروه استاندارد سازی ورزشگاه قزوین را برطرف می کنیم
توجه به وضعیت زندگی مردم مناطق محروم و موضوع آب اولویت دولت چهاردهم باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 17:252024-07-22سياسي

پاسخگویی به نیاز همه مراجعه کنندگان اولویت سازمان بهزیستی است


معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: آذربایجان غربی چهاردهمین استان کشور در اجرای طرح رسیدگی به جامعه هدف بهزیستی در محلات هدف کم برخوردار بوده و پاسخگویی به نیاز همه مراجعه کنندگان اولویت سازمان است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: آذربایجان غربی چهاردهمین استان کشور در اجرای طرح رسیدگی به جامعه هدف بهزیستی در محلات هدف کم برخوردار بوده و پاسخگویی به نیاز همه مراجعه کنندگان اولویت سازمان است.

علی محمد قادری اول مرداد ماه در سفر به ارومیه در فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه در جمع خبرنگاران، با اشاره به ادامه اجرای طرح نشست صمیمی با جامعه هدف محلات کم برخوردار کشور، اظهار کرد: در قالب این طرح با هدف حل مساله و ظرفیت سازی اجتماعی امروز در آذربایجان غربی حضور پیدا کرده و با مردم دیدار می کنیم.

قادری بیان کرد: مسائل مسکن، اشتغال و توانمندسازی جزو برنامه های سازمان بهزیستی بوده و این سازمان شجره طیبه ای است که در حال فعالیت است و از قبل از تولد تا سالمندی به مردم خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: بهزیستی یک جامعه آماری 8 میلیون نفری را تحت پوشش دارد که از خدمات مختلفی استفاده می کنند و خوشبختانه این سازمان پاسخ نیاز همه مراجعه کنندگان را داده است.


برچسب ها: آذربایجان غربی - رییس سازمان بهزیستی کشور - سازمان بهزیستی - رییس سازمان بهزیستی - آذربایجان - سازمان بهزیستی کشور - بهزیستی
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به نیاز همه مراجعه کنندگان اولویت سازمان بهزیستی است

پاسخگویی به نیاز همه مراجعه کنندگان اولویت سازمان بهزیستی است