مطالب مرتبط:
9 استان کشور درگیر تب دنگی هستند
تعطیلی و پلمپ 886 موسسه آموزشی غیر مجاز در کشور
برگزاری گردهمایی آموزشی پنبه کاران کشور در قم
کمبود نیروی انسانی در بدنه آموزشی کشور به مرز بحران رسیده است
وجود پشه آئدس در 6 استان/سفر به امارات علت عمده شیوع تب دنگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 17:302024-07-23سياسي

9 استان کشور درگیر تب دنگی هستند + ویدیوی آموزشی


معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مرگ و میر تب دنگی به میزان قابل توجهی اندک است اما با توجه به پیش بینی انتقال ویروس با جابجایی مسافران از استان های آلوده، - جی پلاس؛ معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: 9 استان کشور درگیر تب دنگی هستند اما آمار مرگ و میر ناشی از گزش پشه آئدس بسیار اندک است.

سردار محمدعلی قمی روز سه شنبه در شورای پدافند استان لرستان اظهار کرد: جلوگیری از ابتلا به تب دنگی نیاز به آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق به مردم دارد.

وی گفت: مرگ و میر تب دنگی به میزان قابل توجهی اندک است اما با توجه به پیش بینی انتقال ویروس با جابجایی مسافران از استان های آلوده، باید زمینه مقابله با بیماری از طریق اطلاع رسانی به مردم فراهم شود.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: پاکسازی و بهسازی فضاهای عمومی از جمله اقدامات ضروری برای مقابله با تب دنگی می باشد همچنین در دستور عمل ابلاغ شده به استان ها، وظایف دستگاه های اجرایی کاملا مشخص می باشد.

سردار قمی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و انتقال مسافران از کشورهای شرقی به عراق اظهار کرد: امیدواریم با رعایت بهداشت و انجام وظایف از سوی دستگاه های اجرایی با این بیماری مقابله شود و مشکلی به وجود نیاید.


برچسب ها: سازمان پدافند غیرعامل کشور - سازمان پدافند غیرعامل - پدافند غیرعامل - تب دنگی - سازمان پدافند - معاون سازمان - استان
آخرین اخبار سرویس:

9 استان کشور درگیر تب دنگی هستند + ویدیوی آموزشی

9 استان کشور درگیر تب دنگی هستند + ویدیوی آموزشی