مطالب مرتبط:
اصلاحیه مصوبه «بهای خدمات صدور مجوز حفاری، لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر» تصویب شد
بررسی بهای ترمیم آسفالت در تهران/ هزینه آسفالت در بافت فرسوده دریافت نمی شود
پیش نویس دستورالعمل مجوز ارائه خدمات کسب و کار منتشر شد
پیش نویش دستورالعمل مجوز ارائه خدمات کسب وکار منتشر شد
صدور مجوز ساخت 100 هکتار گلخانه در شوشتر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 11:552024-07-23اقتصادي

اصلاح بهای خدمات صدور مجوز حفاری، لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر


، اصلاحیه مصوبه بهای خدمات صدور مجوز حفاری، لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر در دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با 18 رأی موافق به تصویب رسید.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: طبق این اصلاحیه، حفاری عرضی تونلی بهای خدمات روکش معبر صفر خواهد بود و سایر مبالغ دریافت می شود.

جعفر تشکری هاشمی افزود: در تبصره سوم بهای خدمات برای انشعابات خانگی وفق خدمات املاک مسکونی محاسبه خواهد شد که در گذشته این بها بر اساس خدمات املاک تجاری بود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: بابت ترمیم روکش معبر مبلغی در بافت فرسوده دریافت نخواهد شد و شهرداری در این لایحه مکلف شده در طول سه ماه محاسبات را در بستر الکترونیک انجام دهد و در غیر این صورت مجبور است که ضریب عمر آسفالت را بیش از چهار محاسبه کند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران هم گفت: طبق ماده 32 این لایحه شهرداری مکلف است پس از سه ماه، فقط از طریق سامانه صدور مجوز را انجام دهد و محاسبات دستی در این لایحه حذف خواهد شد که اگر اتفاق بیفتد بخشی از اعتراضات در این حوزه حل و فصل خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران هم با بیان اینکه آبفای تهران نامه ای ارسال کرده و به بهای کنده کاری و ترمیم اعتراض داشته است، افزود: این موضوع مطرح شده ک


برچسب ها: شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - خدمات - شهر تهران - عضو شورای اسلامی شهر تهران - آسفالت معابر
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح بهای خدمات صدور مجوز حفاری، لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر

اصلاح بهای خدمات صدور مجوز حفاری، لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر