مطالب مرتبط:
خون شهید «اسماعیل هنیه» تقویت جبهه مقاومت را در پی دارد
لحظه به لحظه با مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه/ اقامه نماز بر پیکر رهبر حماس توسط رهبر معظم انقلاب/ قالیباف: ما به فرموده رهبرمان خون خواه شهید هنیه هستیم + عکس و فیلم
خون شهید «اسماعیل هنیه» موجب تقویت جبهه مقاومت می شود
خون شهید اسماعیل هنیه غلیان می کند و به میلیون ها طرفدار ایشان انرژی می دهد
قالیباف در مراسم تشییع پیکر اسماعیل هنیه: به فرموده رهبرمان خون خواه شهید هنیه هستیم/ وظیفه داریم به ترور میهمان مان پاسخ مناسب بدهیم/ ما می دانیم که هیچ عملی بدون اطلاع آمریکا انجام نمی شود؛ وظیفه ما است که در جای مناسب و وقت مناسب عکس العمل داشته باشیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 17:402024-08-01سياسي

انتقام خون شهید «اسماعیل هنیه» با وعده ای صادقی دیگر گرفته می شود


نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه گفت: انتقام خون شهید «اسماعیل هنیه» با وعده ای صادقی دیگر گرفته می شود.

- انتقام خون شهید اسماعیل هنیه با وعده ای صادقی دیگر گرفته می شود بندرعباس- نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه گفت: انتقام خون شهید اسماعیل هنیه با وعده ای صادقی دیگر گرفته می شود.

سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در گفت وگو با اظهار کرد: اقدام تروریستی و مزدورانه ترور اسماعیل هنیه از رهبران جنبش حماس توسط رژیم منفور صهیونیستی محکوم است و ما به نمایندگی از مردم خواستار اقدام تلافی جویانه برای خونخواهی این مجاهد فلسطینی هستیم.

وی افزود: ترور وحشیانه و جنایت کارانه یکی از رهبران بزرگ مقاومت در حالی که برای یک مراسم رسمی دیپلماتیک شرکت کرده است به خوبی نشانگر ماهیت ضد انسانی خون آشامان صهیونیست است.

نماینده مردم میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم اشغالگر قدس بار دیگر اثبات کرد که به هیچ یک از موازین بشری پایبند نیست و زبانی غیر از زبان زور را نمی فهمد.

هاشمی نخل ابراهیمی عنوان کرد: ترور شهید اسماعیل هنیه به عنوان یکی از رهبران منتخب مردم فلسطین و یکی از طلایه د


برچسب ها: اسماعیل هنیه - اسماعیل - نماینده مردم شرق هرمزگان - مجلس شورای اسلامی - نماینده مردم شرق - هنیه - شهید
آخرین اخبار سرویس:

انتقام خون شهید «اسماعیل هنیه» با وعده ای صادقی دیگر گرفته می شود

انتقام خون شهید «اسماعیل هنیه» با وعده ای صادقی دیگر گرفته می شود