مطالب مرتبط:
آمادگی مرز تمرچین برای ارائه خدمات به زائران اربعین
تجلیل آیت الله یعقوبی از تیم های پزشکی در خدمت رسانی به زائران اربعین
انتقال مستقیم زائران اربعین از مرز تمرچین به کربلا
شور اربعین ایلام را فرا گرفت/ مهران پذیرای زائران اربعین حسینی(ع)
اهدای کمک های مردم آزادشهر برای زائران اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 11:152024-08-04اجتماعي

برپایی غرفه اطلاع رسانی گردشگری در مسیر تردد زائران اربعین در مرز مهران


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از برپای غرفه اطلاع رسانی گردشگری در مسیر تردد زائران اربعین در پایانه مرزی مهران خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از برپای غرفه اطلاع رسانی گردشگری در مسیر تردد زائران اربعین در پایانه مرزی مهران خبر داد.

فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی(ع) در تمامی شهرستان های استان که محل تردد زائران اربعین است اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز در کنار سایر ارگان ها مشغول به خدمات دهی است.

وی با بیان اینکه در کنار خدمات دهی به زائران جاذبه های گردشگری استان نیز معرفی می شود، افزود: غرفه اطلاع رسانی گردشگری این اداره کل برای معرفی ظرفیت های گردشگری، معرفی اپلیکیشن (ایلام بلد) به منظور راهنمایی زائران ورودی به استان در قالب پخش فیلم و کلیپ های معرفی استان و همچنین توزیع اقلام تبلیغاتی و راهنمای گردشگری در پایانه مرزی مهران و درمسیر تردد زائران برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، شریفی با بیان اینکه در این غرفه تلاش می شود که اقلام و مایحتاج زائران عزیز اربعین توزیع و ارائه شود، عنوان کرد: روزانه هزاران نفر از زائران اربعین به منظور


برچسب ها: گردشگری - گردشگری و صنایع دستی - زائران اربعین - گردشگری و صنایع دستی ایلام - اطلاع رسانی - زائران - پایانه مرزی مهران
آخرین اخبار سرویس:

برپایی غرفه اطلاع رسانی گردشگری در مسیر تردد زائران اربعین در مرز مهران

برپایی غرفه اطلاع رسانی گردشگری در مسیر تردد زائران اربعین در مرز مهران