مطالب مرتبط:
تولید روزانه 62 تن شیر در «رخ» تربت حیدریه
اختصاص 570 تن قیر رایگان برای طرح های بازآفرینی تربت حیدریه
ثبت 361 شکایت از دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در تربت حیدریه
باشگاه کارآفرینان، بستر ورود موفق دانش آموزان به بازار کار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 06:402024-07-31اقتصادي

ضرورت ساماندهی وبهسازی بازار شیر چهارسوق تربت حیدریه


، رییس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تربت حیدریه گفت: بازار شیر چارسوق نیازمند اجرای عملیات عمرانی و بهسازی است و این اقدام ظرف مدت سه ماه انجام خواهد شد.

سیدجمال یوسف زاده در مورد محوریت ساماندهی بازار تاریخی شیر چارسوق تربت حیدریه افزود: شهرداری موظف به برخورد با افراد خاطی در زمینه بروز مزاحمت و سر و صدا برای ساکنان یا رفتار مخالف اصول بهداشتی است.

رییس کمیسیون خدمات شهری وحمل ونقل شورای اسلامی شهر تربت حیدریه گفت: طبق قانون نقاطی که انجمن شهر مخالف بهداشت و رفاه اهالی تشخیص دهد و نیز به منظور جلوگیری از افتتاح و دایر کردن کارخانه هایی داخل شهر یا مجاور آن که مزاحم اهالی شهر باشد، شهرداری در مورد تعطیل یا تخریب یا انتقال به خارج از شهر، مکلف است مراتب را ضمن دادن مهلت مناسب به صاحبان آنها ابلاغ کند.

او افزود:اگر صاحب ملک به نظر شهرداری معترض باشد، می بایست ظرف مدت 10 روز اعتراض خود را به کمیسیونی مرکب از سه نفر که از طرف انجمن شهر انتخاب خواهند شد، تسلیم کند.

 وی گفت: بر این اساس برای نزدیک به 80 دستفروشی که در این بازار مستقر بودند، ابلاغ قانونی صادر و با توجه به این که تمامی اعضای شورای اسلامی شهر تربت حیدریه پیگیر موضوع بودند، رای نهایی صادر شد و این دستفروشان به بازار مخلصی منتقل شدند.


برچسب ها: رییس کمیسیون خدمات شهری - تربت حیدریه - شورای اسلامی شهر - شهر تربت حیدریه - حیدریه - شورای اسلامی - رییس کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی وبهسازی بازار شیر چهارسوق تربت حیدریه

ضرورت ساماندهی وبهسازی بازار شیر چهارسوق تربت حیدریه