مطالب مرتبط:
استقلال بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ عملیاتی شد
برای هر گلودردی دکتر نرو| راههای درمان خانگی!
علائم، راه های تشخیصی و درمان پستان فیبروکیستیک
فیلم| عوامل ناباروری در مردان را بشناسیم
علائم، راه های تشخیصی و درمان پستان فیبروکیستیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 11:302024-07-24دانش

پژوهشگاه رویان خط شکن درمان ناباروری است


رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی گفت: پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در زمینه فعالیت های پزشکی و حوزه درمان و ناباروری در کشور خط شکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود ابراهیمی صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی با رؤسای دانشگاه ها و مراکز علمی و دانش بنیان استان اردبیل اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در بیش از چهار دهه در حوزه اکوسیستم فعالیت های مناسبی را داشته و امروز آماده حمایت و حضور فعال تر در زیست بوم و فناوری استان اردبیل است.

وی فعالیت جهاد دانشگاهی در حوزه اکوسیستمی به ویژه در زمینه های پزشکی، مهندسی، کشاورزی، علوم انسانی در حوزه های آموزشی، پژوهش و فناوری را یادآور شد و خاطرنشان کرد: پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در زمینه فعالیت های پزشکی و حوزه درمان و ناباروری در کشور خط شکن است به طوری که این پژوهشگاه در زمینه شبیه سازی دام و انسان و سلول های بنیادی جزو مؤسسات بین المللی معتبر و معروف است.

رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی پژوهشکده درمان سرطان، دکل های نفتی، مته های حفاری و … را از جمله خدمات جهاددانشگاهی دانست و گفت: در زمینه آموزش علیرغم مؤسسات آموزشی خصوصی پر زرق و برق جهاد دانشگاهی برند معتبر و مورد وثوق مردم در کشور است و عموم مردم از خدمات آن استفا


برچسب ها: جهاد دانشگاهی - دانشگاه - پژوهشگاه رویان - دانش - پژوهشگاه - پژوهش - فعالیت
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه رویان خط شکن درمان ناباروری است

پژوهشگاه رویان خط شکن درمان ناباروری است