مطالب مرتبط:
هشدار تشکل های فرهنگیان به پزشکیان درباره معرفی وزیر آموزش و پرورش
تصمیم جدید درباره فرهنگیان در شرف بازنشستگی در آموزش و پرورش
فیلم| مدیرکل آموزش و پرورش یزد: جامعه پویا نیازمند رسانه و خبرنگار فعال است
زمان اعلام نتایج نهایی دبیری استخدام آموزش و پرورش
خبر خوش برای فرهنگیان بازنشسته: این بازنشستگان در آموزش و پرورش میمانند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 22:402024-08-07اجتماعي

سرپرست آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد


با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، رییس جدید اداره آموزش و پرورش استثنایی این استان معرفی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، رییس جدید اداره آموزش و پرورش استثنایی این استان معرفی شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با تبریک روز خبرنگار، اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در جامعه را برشمرد و گفت: نگاه به آموزش و پرورش باید مبتنی بر آموزه های دینی باشد که اگر دنبال تغییر هستیم باید رفتارهای مان مطابق با ارزش های مان باشد تا بتوانیم انسان تراز انقلاب اسلامی بر مبنای سند تحول بنیادین تربیت کنیم.

جمالی، از پیگیری های مجدانه و خدمات ارزشمند حسین دولت دوست در مدت تصدی خویش در آموزش و پرورش استثنایی استان تقدیر کرد و گفت: امید می رود که با استفاده از تجارب خوبی که سرکار خانم بختیاری دارند شاهد ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی و توسعه زیرساخت ها در آموزش و پرورش استثنایی استان باشیم.

حسین دولت دوست رییس سابق آموزش و پرورش استثنایی استان در این آیین نیز گفت: افتخار می کنم که بیش از دوسال سال خدمتگزار کودکان معصوم آموزش و پرورش استثنایی بودم و از همه ظرفیت ها برای ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش استثنایی در کشور تلا


برچسب ها: آموزش و پرورش - استان کهگیلویه و بویراحمد - کهگیلویه و بویراحمد - آموزش و پرورش استثنایی - اداره کل آموزش و پرورش - استان کهگیلویه - آموزش و پرورش استان
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

سرپرست آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد