مطالب مرتبط:
اجرای پویش بین المللی طریق الاقصی
پویش «طریق الاقصی» در البرز برگزار می شود
اجرای پویش قرآنی «فجر عاشقی» با اهدای 242 کمک هزینه سفر به مشهد
اجرای «حُنوط» در عمارت نوفل لوشاتو
خبر مهم وزیر رفاه درباره اجرای کالابرگ الکترونیک در دولت چهاردهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 22:002024-08-18سياسي

اجرای پویش بین المللی طریق الاقصی


سرهنگ پاسدار محمد رضا سلیمانی گفت: پویش بین المللی طریق الاقصی ویژه اربعین حسینی 1403 است که با روایت گری از حضور حماسی مردم در میعادگاه تمدن ساز و با شکوه اربعین حسینی در قالب های مختلف تولیدمحتوا تا 7 شهریور 1403 با شعار و هشتگ محوری:# کربلا – طریق‏-الاقصی، برگزار می شود.

وی به محور های پویش اشاره کرد و گفت: روایت شکوه شور و شعور حسینی از محله ها برای تشرف به پیاده روی اربعین حسینی با مصاحبه از زائران، تصویرگری از حال و هوای بدرقه کنندگان و جاماندگان نخستین محور این پویش است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: روایت خدمت رسانی عاشقانه به زائرین توسط خادمین در مواکب مستقر در ایران و عراق دومین محور پویش بین المللی طریق الاقصی است.

وی گفت: روایت شکوه حضور و وحدت ادیان و مذاهب حاضر در پیاده روی اربعین حسینی با مصاحبه از زائرین خارجی سومین محور این پویش به شمار می رود.

سلیمانی افزود: روایت انزجار از رژیم نامشروع صهیونسیتی با مصاحبه و ضبط تصاویر از زائرین در پیاده روی اربعین حسینی آخرین محور پویش بین المللی طریق الاقصی است.

معاون فرهنگی هنری سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: قالب های این پویش به صورت کلیپ 100 ثانیه ای با فرمت mp4 با حجم حداکثر 30 مگابایت باشد و آثار تولید شده به صورت افقی با دوربین های تلفن همراه ضبط و ارسال شود؛ همچنین آثار ارسالی با


برچسب ها: اربعین حسینی - پویش بین المللی - پیاده روی اربعین حسینی - پیاده روی اربعین - بین المللی - حسینی - روایت
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش بین المللی طریق الاقصی

اجرای پویش بین المللی طریق الاقصی