مطالب مرتبط:
دیدار دبیر شورای امنیت ملی روسیه با رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران/ سرلشکر باقری: روابط ایران و روسیه راهبردی، عمیق و بلندمدت است و با تغییر دولت ها دچار اختلال نخواهد شد/ آمریکا به خوبی می داند که جهان از قدرت تک قطبی خارج شده است
دیدار دبیر شورای امنیت روسیه با رییس جمهور منتخب
دبیر شورای امنیت ملی روسیه وارد ایران شد
دبیر شورای امنیت ملی روسیه وارد تهران شد
دبیر شورای امنیت ملی روسیه وارد تهران شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 21:052024-08-05سياسي

دبیر شورای امنیت ملی روسیه با رییس جمهور دیدار و گفتگو کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دیروز یکشنبه با دیدار ساعت 7 صبح با یکی از اعضای شورای راهبری در مورد اولویت های راهبردی دولت چهاردهم آغاز شد و سپس با کمیته زنان شورای راهبری پیرامون راه های کاهش شکاف جنسیتی .

- معاون راهبردی رییس جمهوری گفت: گمانه زنی ها در مورد اعضای کابینه در حد خبرسازی است و انشاءالله به تدریج وضعیت روشن تر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دیروز یکشنبه با دیدار ساعت 7 صبح با یکی از اعضای شورای راهبری در مورد اولویت های راهبردی دولت چهاردهم آغاز شد و سپس با کمیته زنان شورای راهبری پیرامون راه های کاهش شکاف جنسیتی در سطوح بالای مدیریتی کشور تبادل نظر کردیم.

وی افزود: قرار شد ارتباط معاونت راهبردی با کمیته ها به عنوان بخشی از وظایف معاونت ادامه یابد.

ظریف اظهار داشت: پس از آن رییس محترم مرکز بررسی های استراتژیک گزارش بسیار مفیدی از فرصت ها و چالش های مرکز و گزینه های مختلف معاونت راهبردی ارائه کردند.

معاون راهبردی رییس جمهوری خاطر نشان کرد: دیدارهای بعدازظهر برای پیگیری امور مربوط به معاونت راهبردی بود و سپس برای اولین بار در دولت چهاردهم در جلسه هیئت دولت شرکت کردم.


برچسب ها: شورای راهبری - راهبردی - شورای - راهبری - شبکه اجتماعی - شکاف جنسیتی - اعضای شورای
آخرین اخبار سرویس:

دبیر شورای امنیت ملی روسیه با رییس جمهور دیدار و گفتگو کرد

دبیر شورای امنیت ملی روسیه با رییس جمهور دیدار و گفتگو کرد