مطالب مرتبط:
گلستان فردا گرم تر می شود؛ پیش بینی دمای 40 درجه و بیشتر
دمای 48 درجه در شوش/ ایذه خنک ترین شهر خوزستان شد
دمای هوای مناطق گرمسیر کرمانشاه تا 47 درجه می رسد
دمای اهواز بالای 48 درجه می رود
اهتزاز پرچم شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بر فراز دانشگاه اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 18:052024-08-05اجتماعي

ثبت دمای 4 درجه بیش از حد نرمال در 15 شهرستان اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: گرما تا آخر هفته و با شدت بیشتر در روز چهارشنبه در همه مناطق استان به ویژه شرق، مرکز و شمال استان تداوم دارد.

منصور شیشه فروش افزود: در پی ماندگاری توده هوای گرم جنب حاره ای در استان تا روز شنبه افزایش دما و تابش اشعه ماورای بنفش به خصوص در ساعت میانی روز تداوم خواهد داشتوی افزود: شاخص آلایندگی هوای اصفهان امروز به علت انتشار ازن به عنوان آلاینده ثانویه و گردوغبار ناشی از کانون های فرسایش بادی در وضعیت ناسالم برای عموم گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از روز یکشنبه هفته آینده به تدریج شاهد کاهش دما در استان هستیم.

وی ادامه داد: تشدید سرعت باد از امروز در مناطق شمالی و شرق استان سبب خیزش کانون های گردوخاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش میدان دید و افزایش غلظت آلاینده های جوی و قرارگرفتن شاخص آلاینده ها در وضعیت ناسالم برای عموم تا آخر هفته خواهد شد، که متناسب با این شرایط هشدار لازم به دستگاه های اجرایی، اداره ها، محیط زیست، مرکز بهداشت، اداره کل صمت و شهرداری ها برای اجرای وظایف در شیوه نامه مدیریت شرایط اضطرار گردوخاک ابلاغ شد.


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - استان - استانداری اصفهان - بحران استانداری - اصفهان - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

ثبت دمای 4 درجه بیش از حد نرمال در 15 شهرستان اصفهان

ثبت دمای 4 درجه بیش از حد نرمال در 15 شهرستان اصفهان