مطالب مرتبط:
ادعای خصمانه نخست وزیر اسراییل علیه ایران در کنگره آمریکا+ فیلم
خبر خوش وزیر رفاه/ صدور احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان تا آخر مردادماه
دستور نخست وزیر عراق برای آماده سازی مسیرهای زائران اربعین حسینی
خبر خوش وزیر رفاه/ صدور احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان تا آخر مردادماه
زیدآبادی: دورانی که کشورهای منطقه از ترس «تهدید» ایران با اسراییل از در آشتی در آمدند، به سر آمده/ عرب ها بدون تن دادن اسراییل به تشکیل کشور فلسطین هیچ نفعی برای عادی سازی روابط شان با آن ندارند / نتانیاهو، رهبران جهان عرب را احمق فرض کرده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 15:052024-07-25بين الملل

ادعای وزیر اسراییلی درباره عادی سازی با عربستان


یکی از وزرای کابینه صهیونیستی ادعا کرد در صورت پایان یافتن جنگ غزه، این رژیم در آستانه عادی سازی روابط با عربستان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، الی کوهن وزیر انرژی و زیرساخت رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در پایان جنگ غزه، تل آویو بیش از هر زمان دیگری به توافق با عربستان سعودی نزدیک خواهد شد.

براساس گزارش القدس العربی، وزیر صهیوینست با اشاره به احتمال عادی سازی روابط با عربستان گفت: به نظر من در پایان جنگ بیش از هر زمان دیگری به توافق با پادشاهی عربستان سعودی نزدیک خواهیم شد که اکنون به وضوح درک می کند که دشمنانش چه کسانی هستند و چه کسانی شرکای آن هستند.

در شرایطی که پیروزی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه دور از دسترس است و عربستان هم نمی تواند اقدامات کابینه تندرو رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری را نادیده بگیرد، موضوع عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو به موضوع دور از دسترسی تبدیل شده است.

کوهن پیش از این وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بود، او در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای کابینه جنگ این رژیم در دیدارها و نشست های مهم حضور داشته و یکی از اعضای برجسته حزب لیکود و چهره ای نزدیک به بنیامین نتانیاهو، رییس این حزب و نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.


برچسب ها: عربستان - عادی سازی روابط - رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - عادی سازی - عربستان سعودی - جنگ غزه
آخرین اخبار سرویس:

ادعای وزیر اسراییلی درباره عادی سازی با عربستان

ادعای وزیر اسراییلی درباره عادی سازی با عربستان