مطالب مرتبط:
ناصر صبوری: خبرنگاران پشت میز نشین آسیب جدی رسانه هستند
رسانه ها و خبرنگاران بستر جامعه ای شفاف را پی ریزی می کنند
رسانه ها و خبرنگاران بستر جامعه ای شفاف را پی ریزی می کنند
عارف: ارتباط نزدیک و تعامل سازنده با مجلس برای دولت یک اولویت مهم است/ امیدوارم با تلاش خبرنگاران مرجعیت رسانه های داخلی تقویت شود
تصاویر/ نشست جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان خوی با امام جمعه این شهرستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1403 ساعت 22:152024-08-07سياسي

خبرنگاران و اهالی رسانه می توانند نمونه عینی گزارشگران فساد باشند


رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه می توانند نمونه عینی گزارشگران فساد باشند و در راستای احقاق حقوق عامه مطالبه گری کنند.

- بندرعباس- رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه می توانند نمونه عینی گزارشگران فساد باشند و در راستای احقاق حقوق عامه مطالبه گری کنند.

به گزارش، مجتبی قهرمانی مراسم تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با اشاره به نقش رسانه ها در رشد فکری و فرهنگی جامعه اظهار کرد: جایگاه اصحاب رسانه در پویایی و بالندگی کشور و آگاه سازی عمومی بسیار حائز اهمیت است.

مجتبی قهرمانی تأکید کرد: مطبوعات باید با توجه به اخلاقیات، نیک اندیشی و عدالت خواهی به واکاوی و بررسی منشأ و دلایل آسیب های اجتماعی بپردازند.

وی یادآور شد: نقد اگر منصفانه و بدون حب و بغض باشد هم مقبول مردم خواهد بود و هم تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت و می تواند به رشد و تحول جامعه کمک نماید.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: رسانه های تصویری، مکتوب و مجازی می توانند در برخورد با فساد، سالم سازی جامعه، ایجاد حس عدالت خواهی و جلوگیری از ظلم یاریگر دستگاه قضایی باشند.


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - گزارشگران فساد - خبرنگاران - اهالی رسانه - رییس کل دادگستری - احقاق حقوق عامه - دادگستری استان
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران و اهالی رسانه می توانند نمونه عینی گزارشگران فساد باشند

خبرنگاران و اهالی رسانه می توانند نمونه عینی گزارشگران فساد باشند