مطالب مرتبط:
خدمت رسانی موکب استانداری تهران به زوار اربعین حسینی (ع) در نجف 
خدمت رسانی موکب استانداری تهران به زوار اربعین در نجف
خدمت رسانی موکب استانداری تهران به زوار اربعین در نجف
خدمت رسانی موکب استانداری تهران به زوار اربعین در نجف اشرف
خدمات رسانی راهداری به زوار اربعین حسینی در مسیرهای ارتباطی ایلام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 15:202024-08-17سياسي

خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به زوار ابا عبدالله الحسین


نماینده قرارگاه مرکزی حمل ونقل اربعین حسینی در کشور عراق خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را تشریح کرد.

- نماینده قرارگاه مرکزی حمل ونقل اربعین حسینی در کشور عراق خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی علیزاده، نماینده قرارگاه مرکزی حمل و نقل اربعین حسینی در کشور عراق و مسئول عملیات و پشتیبانی و حمل و نقل مرزی اربعین حسینی گفت: حسب ابلاغیه ستاد مرکزی حمل و نقل وزارت کشور مسئولیت حمل زوار در محور زرباطیه تا شهر کوت و بالعکس از عمود 662 به شهر مهران بر عهده شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و قرارگاه سفینه النجاه است.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت پذیرفته تیم عملیات و پشتیبانی قرارگاه سفینه النجاه از پانزدهم مردادماه در خاک عراق مستقر شده است و شروع فعالیت رسمی خود را آغاز کرده با توجه به ابلاغیه قرارگاه مرکزی از بیست و دوم شرکت واحد اتوبوسرانی شروع به ورود ناوگان به خاک عراق کرده است و تاکنون بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در 2 مرحله انجام شده است.

مرحله اول ورود 70 دستگاه و مرحله دوم شامل ورود 150 دستگاه بوده است که با یاری خداوند در مورخ بیست و هشتم نیز تعداد 35 دستگاه وارد خاک عراق خواهد شد


برچسب ها: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران - شرکت واحد اتوبوسرانی - اربعین حسینی - اتوبوسرانی - قرارگاه مرکزی - قرارگاه - شرکت واحد
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به زوار ابا عبدالله الحسین

خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به زوار ابا عبدالله الحسین