مطالب مرتبط:
جدیدترین تصاویری از وضعیت دریاچه ارومیه (فیلم)
تصاویر دیده نشده و جالب از وضعیت دریاچه ارومیه + فیلم
ویدئو | جدیدترین تصاویر از وضعیت دریاچه ارومیه
جزییات تزریق 480 میلیون متر مکعب آب از بزرگترین طرح زیست محیطی خاورمیانه به دریاچه ارومیه
نامگذاری سرمحیطبانی رشکان پارک ملی دریاچه ارومیه بنام شهید جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 10:502024-07-24سياسي

ضرورت اهتمام دولت به احیای دریاچه ارومیه


نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی بر حمایت همه جانبه نمایندگان استان آذربایجان شرقی از دولت و کابینه آینده تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی بر حمایت همه جانبه نمایندگان استان آذربایجان شرقی از دولت و کابینه آینده تاکید کرد.

بهنام رضوانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: رییس جمهور منتخب تمام سعی و تلاش خود را برای معرفی کابینه ای قوی و متخصص و توانمند و البته انقلابی به کار بسته و امیدوارم احزاب و گروه های سیاسی از سهم خواهی خودداری کنند.

وی افزود: امیدواریم مس آذربایجان بالاخره مستقل شده طرح های تغلیظ آن توسعه یافته و کارخانه ذوب و تولید کاتد مس در خود مس سونگون راه اندازی و ایجاد شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین انتقال آب ارس به تبریز و شهرهای حومه استان را از دیگر خواسته های مهم مردم استان دانست و گفت: دولت باید به احیای دریاچه ارومیه با انتقال آب از خلیج فارس برنامه ریزی جدی داشته، حق آبه استان از سد قیز قلعه سی و سد عمارت که باید بصورت عادلانه تخصیص یابد را محقق کند.

رضوانی استقرار صنایع بزرگ و مادر را از دیگر خواسته های مردم از دولت جدید دانست و گفت : معادن طلا و مس جدید که در این استان شناسایی و اکتشاف شده نیاز


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - آذربایجان شرقی - استان آذربایجان شرقی - آذربایجان - شورای اسلامی - نماینده مجلس شورای اسلامی - نماینده مردم
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اهتمام دولت به احیای دریاچه ارومیه

ضرورت اهتمام دولت به احیای دریاچه ارومیه