مطالب مرتبط:
نوروزپور: عراقچی ترکیبی از میدان و دیپلماسی است و هر دو را نمایندگی می کند
پایان نشست صبح رای اعتماد با ترکیبی عجیب؛ اصولگرایان، زنان، پزشکان و هم استانی های موافق در برابر اصلاح طلبان و پایداری های مخالف!
دیپلماسی فرش: حضور غافلگیرکننده هنر ایرانی در خانه هیلاری کلینتون
تیم فوتبال تراکتور با ترکیبی رویایی به استقبال لیگ رفت
دستگیری 5 فعال غیرمجاز ارزی در میدان توحید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 19:402024-08-17سياسي

نوروزپور: عراقچی ترکیبی از میدان و دیپلماسی است


محمدرضا نوروزپور مدیرعامل سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی در رشته توییتی با معرفی عباس عراقچی به عنوان مناسب ترین گزینه ای که همزمان می تواند میدان و دیپلماسی را نمایندگی کند او را سزاوار اخذ بالاترین رأی اعتماد از مجلس دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدرضا نوروزپور در این رشته توییت عباس عراقچی را دیپلماتی کارکشته و با تجربه دانسته است که در یک فرایند فراجناحی – سیاسی تدریجی و با طی کردن پله پله مراتب ترقی، از پایین ترین جایگاه حرفه ای به بالاترین سطح مسئولیت در این حوزه ارتقاء یافته و اکنون با شایستگی به مجلس معرفی شده است.

  به نوشته این روزنامه نگار حوزه دیپلماسی، عراقچی به معنای دقیق کلمه، از سربازی به ژنرالی رسیده و با پیچیدگی های دیپلماسی و مذاکرات به خوبی آشنا است.

به عنوان عضو کلیدی در تیم های مذاکره کننده مختلف از جلیلی گرفته تا ظریف، حضوری فعال داشته و تجربه های متنوع و ارزشمندی را در این مسیر کسب کرده است.

از این رهگذار او هم اینک با نقاط قوت و ضعف هریک از مذاکره کنندگان ارشد قبلی آشنا است و قرار نیست چرخ را از نو اختراع کند.

  محمدرضا نوروزپور در بخش دیگری از رشته توییت خود آورده است:  عراقچی، نه نقشی در ساخت دوگانه کاذب میدان – دیپلماسی داشته و نه اعتقادی به آن دارد؛ بلکه خود ترکیبی از میدان و دیپلماسی است و اعتق


برچسب ها: دیپلماسی - محمدرضا نوروزپور - میدان و دیپلماسی - عراقچی - نوروزپور - خبرگزاری جمهوری اسلامی - عباس عراقچی
آخرین اخبار سرویس:

نوروزپور: عراقچی ترکیبی از میدان و دیپلماسی است

نوروزپور: عراقچی ترکیبی از میدان و دیپلماسی است