مطالب مرتبط:
بیش از 13 هزار متر مربع اراضی ملی رفع تصرف شد
بیش از 13 هزار متر مربع اراضی ملی بندرانزلی رفع تصرف شد
45 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی مازندران رفع تصرف شد
رفع تصرف بیش از 45 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی مازندران
یک پلاک به ارزش 90 میلیارد تومان در شمال تهران رفع تصرف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 00:252024-08-04اقتصادي

رفع تصرف اراضی ملی در خوزستان به ارزش بیش از 3 هزار میلیارد ریال


فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به مساحت بیش از 135 هزار مترمربع و به ارزش بیش از سه هزار و 51 میلیارد ریال خبر داد.

- فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛ رفع تصرف اراضی ملی در خوزستان به ارزش بیش از 3 هزار میلیارد ریال اهواز - فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف اراضی ملی واقع در استان به مساحت بیش از 135 هزار مترمربع و به ارزش بیش از سه هزار و 51 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ فریدون عبادی شامگاه یکشنبه در گفت و گویی رسانه ای با اشاره به 11 مورد رفع تصرف در تیرماه سال جاری در استان بیان کرد: 11 مورد رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در شهرهای اهواز، بهبهان، شوشتر و امیدیه با درایت نیروهای یگان حفاظت اراضی انجام و این اراضی به بیت المال بازگردانده شد.

وی افزود: با تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی این میزان رفع تصرف در شهرهای استان اجرا و اقدامات لازم به عمل آمد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خوزستان بیان کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی استان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کنند و همچنین به صورت مستمر و شب


برچسب ها: رفع تصرف اراضی ملی - رفع تصرف اراضی - اداره کل راه و شهرسازی - فرمانده یگان حفاظت - اراضی - تصرف اراضی - رفع تصرف
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف اراضی ملی در خوزستان به ارزش بیش از 3 هزار میلیارد ریال

رفع تصرف اراضی ملی در خوزستان به ارزش بیش از 3 هزار میلیارد ریال