مطالب مرتبط:
امنیت زائران اربعین موضوع مورد توافق ایران و عراق
ارتقای سواد سلامت مردم یک ضرورت است
احساس امنیت آلمانی ها کاهش یافته است
ارتقای منطقه شکار ممنوع پادنا به منطقه حفاظت شده
شکایت لبنان از اسراییل تقدیم شورای امنیت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 09:252024-08-20سياسي

ارتقای امنیت زائران با تدابیر فرماندهی انتظامی


رییس ستاد کل نیروهای مسلح از ارتقای امنیت زائران با تدابیر فرماندهی انتظامی در قرارگاه اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار شد، گفت: در ابتدا ایام اربعین سید و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) رابه یکایک کارکنان و فرماندهان مجموعه تلاشگر و زحمت کش فراجا که در این روزهای گرم مشغول خدمت به زائران هستند تسلیت می گویم.

وی افزود: کارکنان فراجا با نیت خالصانه در این هوای گرم مشغول خدمت رسانی به زائران هستند و در اینجا اعلام می کنم که حامل سلام فرمانده معظم کل قوا به یکایک این عزیزان هستم که سردار شیرازی ابلاغ فرمودند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه امیدوارم به برکت این خدمت صادقانه همه کارکنان فراجا مشمول دعای خیر زائران شوند و در ثواب زیارت آنان شریک باشند ادامه داد: باید بدانید که خدمات شما تأثیر بسزایی در روند عبور و مرور و نیز امنیت زائران دارد.

وی افزود: با تدبیر و مدیریت فرماندهی انتظامی نابسامانی هایی که در تردد و امنیت و ایستایی زائران در گیت های ورودی به کشور عراق در سال های گذشته بود مرتفع شد و این نشان از دیپلماسی فعال با طرف زحمت کش عراقی برای این مأموریت است.

سرلشکر باقری بیان اینکه انتظامی کشور همواره در صدد رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است اظهار داشت: قطعاً با این برنامه ها سال آینده نیز بهتر در خدمت زائران خوا


برچسب ها: زائران - فرماندهی انتظامی - فرمانده - رییس ستاد کل نیروهای مسلح - کارکنان - ستاد کل نیروهای مسلح - ابا عبدالله الحسین
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای امنیت زائران با تدابیر فرماندهی انتظامی

ارتقای امنیت زائران با تدابیر فرماندهی انتظامی