مطالب مرتبط:
رنگ و بوی اربعین در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان؛اعزام دانشجویان دختر به کربلای معلی
اعزام دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور به زیارت اربعین
اعزام به کاروان های راهیان نور غرب در تابستان
اعزام 40 دستگاه ماشین آلات برای نظافت به خاک عراق
اعزام کاروان راهنمای زائرین و گمشدگان اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 13:502024-08-13دانش

کاروان دانشجویی پیام نور سیستان و بلوچستان به عراق اعزام شد


زاهدان_ کاروان دانشجویی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان صبح امروز برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی به کشور عراق اعزام شد.

- زاهدان_ کاروان دانشجویی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان صبح امروز برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی به کشور عراق اعزام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاروان دانشجویی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان صبح امروز برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی به کشور عراق اعزام شد.

رییس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حاشیه بدرقه دانشجویان برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی به کشور عراق که صبح امروز سه شنبه انجام شد، افزود: در قالب این کاروان، دانشجویان دختر مراکز ده گانه این دانشگاه با بهره گیری از ظرفیت یک اتوبوس، به کشور عراق اعزام شدند و در این سفر، ضمن زیارت اماکن مقدسه و حرمین شرفین، در پیاده روی نجف تا کربلا شرکت خواهند کرد.

ابوالفضل توسلی با اشاره به همکاری بسیج دانشجویی در اعزام این کاروان دانشجویی، خاطر نشان کرد: یکی از علل ماندگاری عاشورا و نهضت حسینی این هست که قیام امام حسین (ع) برای خدا بود و در تمام رفتار و گفتار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) رضای الهی موج می زند.


برچسب ها: پیاده روی اربعین حسینی - سیستان و بلوچستان - پیاده روی اربعین - دانشگاه پیام نور - اربعین حسینی - پیاده روی - کشور عراق
آخرین اخبار سرویس:

کاروان دانشجویی پیام نور سیستان و بلوچستان به عراق اعزام شد

کاروان دانشجویی پیام نور سیستان و بلوچستان به عراق اعزام شد