مطالب مرتبط:
ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه خشم همه آزادی خواهان جهان را برانگیخت
ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه خشم همه آزادی خواهان جهان را برانگیخت
حاجی میرزایی: ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه بار دیگر نشان داد که رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده بین المللی پایبند نیست/ بدون تردید جبهه بزرگ مقاومت و آزادگان جهان به چنین سرکشی هایی پایان خواهند داد
شهید اسماعیل هنیه الهام بخش بسیاری از آزادی خواهان جهان بود
قائم مقام: ترور «اسماعیل هنیه» صدای آزادی خواهان را بلندتر خواهد کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 16:402024-07-31سياسي

ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه خشم آزادی خواهان جهان را برانگیخت


شهادت سردار پرافتخار قدس، جناب اسماعیل هنیه، از رهبران حماس، موجی از خشم و اندوه را در دل هواداران جبهه ی مقاومت و همه ی آزادی خواهان جهان برانگیخت.

- شهادت سردار پرافتخار قدس، جناب اسماعیل هنیه، از رهبران حماس، موجی از خشم و اندوه را در دل هواداران جبهه ی مقاومت و همه ی آزادی خواهان جهان برانگیخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی شهادت مجاهد اسلام اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، حجت الاسلام سید ابوالحسن نواب مؤسس و رییس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب با صدور پیامی با محکومیت این ترور ناجوانمردانه و بزدلانه، عروج ملکوتی این سردار مقاومت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و همه آزدایخواهان جهان تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام سید ابوالحسن نواب به شرح زیر است: بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ شهادت سردار پرافتخار قدس، جناب اسماعیل هنیه، از رهبران حماس، موجی از خشم و اندوه را در دل هواداران جبهه ی مقاومت و همه ی آزادی خواهان جهان برانگیخت.

او که در حین شهادت، رییس دفتر سیاسی حماس و پیش از آن، نخست وزیر دولت قانونی حماس در نوار غزه بود، عمری را در خدمت به آرمان مقدس فلسطین و قدس سپری کرد و همه ی کیان خود و خانواده اش را وقف مقاومت اسلامی نمود.


برچسب ها: اسماعیل هنیه - اسماعیل - رهبر معظم انقلاب اسلامی - حجت الاسلام - شهادت سردار - اسلام - دانشگاه ادیان و مذاهب
آخرین اخبار سرویس:

ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه خشم آزادی خواهان جهان را برانگیخت

ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه خشم آزادی خواهان جهان را برانگیخت