مطالب مرتبط:
واژگونی خودرو در جاده رضی - گرمی 2 کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت
حادثه برای پرواز کیش تهران
حادثه تلخ برای یک جوان در دریای بابلسر + فیلم
1840 اعمال قانون خودروی حادثه ساز در مشهد | 41 خودرو متخلف توقیف شدند (8 مرداد 1403)
جنجال حادثه مجدل شمس؛ اکسیوس: واشنگتن به اسراییل پیام داده که حمله به بیروت ممکن است اوضاع را از کنترل خارج کند / در حال کار بر روی یک راه حل دیپلماتیک هستیم / رسانه های اسراییلی: پاسخ تل آویو ممکن است منجر به چندین روز جنگ شدید و فراتر از قواعد درگیری با حزب الله شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 14:252024-07-29حوادث

4 کشته و مصدوم در 2 حادثه رانندگی


در یکی از این حوادث که بامداد امروز هشتم مرداد ماه در پی واژگونی یک دستگاه خودرو پراید رخ داد دختر هشت ساله جان باخت و مادرش هم مصدوم شد.

وی  ادامه داد: ساعاتی پیش طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی 115 واژگونی خودرو پراید در محور یاسوج بابامیدان منطقه تنگ کناره محل قبل از پلیس راه گزارش شد که بلافاصله تیم های امدادرسانی از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این حادثه 2 سرنشین خودروی پراید زن 32 ساله و دخترش مصدوم شدند، که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان فوریت های پزشکی اورژانس 115 جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

وی اضافه کرد: یکی از مصدومان این حادثه (دختر هشت ساله) به دلیل شدت جراحت با وجود انتقال به بیمارستان توسط کارشناسان اورژانس و تلاش برای احیای دوباره جان باخت.

یوسفی همچنین از واژگونی خودروی پژو در محور یاسوج به شیراز با یک فوتی خبر داد و افزود: در پی واژگونی خودرو سواری پژو در محور یاسوج به شیراز یک نفر کشته و یک سرنشین دیگر خودرو مصدوم شد.


برچسب ها: اورژانس - اورژانس 115 - بیمارستان - دانشگاه علوم پزشکی یاسوج - اورژانس پیش بیمارستانی - مصدوم - حادثه
آخرین اخبار سرویس:

4 کشته و مصدوم در 2 حادثه رانندگی

4 کشته و مصدوم در 2 حادثه رانندگی