مطالب مرتبط:
هر هفته 38 هزار نفر مخاطب خطبه های نماز جمعه مشهد هستند | فعالیت 53 پایگاه اقامه نماز جمعه در خراسان رضوی
تجلیل از اعضای ستاد نماز جمعه چرام
رییس شورای سیاست گذاری نماز جمعه کشور: نماز جمعه مشهد، یک آوردگاه ملی است
نماز جمعه قرارگاه معنوی و بصیرت بخش و از ارکان سیاسی و اجتماعی امت اسلام
برگزاری 20 ویژه برنامه در سالروز اقامه نماز جمعه در مرکزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1403 ساعت 12:052024-07-26سياسي

بیش از 1100 نفر نیز در ستاد نماز جمعه مشهد فعالیت دارند


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: بیش از 1100 نفر نیز در ستاد نماز جمعه مشهدالرضا (ع) فعالیت دارند و مراسم باشکوهی که هر هفته در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

- مشهد- رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: بیش از 1100 نفر نیز در ستاد نماز جمعه مشهدالرضا (ع) فعالیت دارند و مراسم باشکوهی که هر هفته در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدحسین ایزدی صبح جمعه در آیین گردهمایی سراسری اعضای ستادهای نماز جمعه سراسر کشور که با عنوان جمع جمعه در تالار همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه از هر جهت مصداق عینی و عملی توفیق به حساب می آید و چه اقامه آن، چه امامت آن و چه حضور در آن تجلی همان توفیقی است که در آن خواسته انسان با لطف خداوند انطباق پیدا می کند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی افزود: مهم ترین سند و گواه که ثابت می کند باید از این توفیق صیانت کرد، همان حدیث توفیق از قول مبارک علی ابن موسی الرضا (ع) است که فرمود وَ مَن سَئَلَ الله التُوفیق وَلَم یَجتَهِد فَقَد اِستَهزَءَ بِنَفسِه یعنی اگر کسی فقط از خدا توفیق مسئلت کند، اما برای آن سعی و کوشش نداشته باشد، گویا خودش را به سُخره گرفته است.


برچسب ها: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه - رییس شورای سیاست گذاری - شورای سیاست گذاری - نماز جمعه - جمعه - نماز جمعه مشهد - ستاد نماز جمعه
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1100 نفر نیز در ستاد نماز جمعه مشهد فعالیت دارند

بیش از 1100 نفر نیز در ستاد نماز جمعه مشهد فعالیت دارند