مطالب مرتبط:
2 قرعه کشی برای جایزه بزرگ پویش سراسری با انرژی باقی مانده است
43 بوشهری برنده جوایز ویژه پویش با انرژی شدند
تولید برق توسط صنایع یکی از راهکارهای افزایش راندمان/ پویش با انرژی با هدف کاهش مصرف برق راهگشا است
تولید برق توسط صنایع یکی از راهکار های افزایش راندمان/ ادامه پویش با انرژی با هدف کاهش مصرف برق راهگشا است
بزرگترین قرعه کشی نهضت ملی مسکن در خواف انجام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 11:202024-08-01اقتصادي

اهدای جوایز برندگان نوبت اول قرعه کشی پویش با انرژی در تبریز


جوایز یک میلیارد ریالی 2 برنده مرحله نخست قرعه کشی پویش با انرژی که موفق به کاهش 15 درصدی مصرف برق شده اند، در مراسمی از سوی شرکت توزیع نیروی برق تبریز اهداء شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی جوایز یک میلیارد ریالی 2 برنده مرحله نخست قرعه کشی پویش با انرژی که موفق به کاهش 15 درصدی مصرف برق شده اند، در مراسمی از سوی شرکت توزیع نیروی برق تبریز اهداء شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در آیین تجلیل از برندگان پویش با انرژی (مدیریت مصرف برق) ضمن قدردانی از همراهی مشترکان در ایام اوج بار امسال، اظهار کرد: 266 هزار و 316 مشترک خانگی در مناطق تحت پوشش برق تبریز با مدیریت مصرف برق خود در مجموع بیش از 47 میلیارد ریال پاداش صرفه جویی دریافت کرده اند و این نشان دهنده درک بالای مشترکان از شرایط و همراهی با صنعت برق بوده که قابل قدردانی است.

اکبر فرج نیا با بیان اینکه از مجموع 79 هزار مگاوات مصرف برق کشور نزدیک به 30 تا 40 درصد مصرف مربوط به سیستم های سرمایشی است افزود: برای تأمین انرژی برق یکماهه سیستم های سرمایشی نیازمند احداث 40 هزار مگاوات نیروگاه برق جدید هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: ساعات اوج مصرف روز (13 تا 18) و شب (20 تا 23) است و مشترکان به راحتی می توانند تنها با استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف به ویژه به صورت هم زمان


برچسب ها: شرکت توزیع نیروی برق تبریز - توزیع نیروی برق تبریز - شرکت توزیع نیروی برق - توزیع نیروی برق - مصرف برق - شرکت توزیع - مدیریت مصرف برق
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جوایز برندگان نوبت اول قرعه کشی پویش با انرژی در تبریز

اهدای جوایز برندگان نوبت اول قرعه کشی پویش با انرژی در تبریز