مطالب مرتبط:
گفت وگوی سرپرست وزارت امورخارجه با معاون دفتر سیاسی حماس
گفت وگوی سرپرست وزارت امور خارجه با معاون دفتر سیاسی جنبش حماس
گفتگوی سرپرست وزارت خارجه و معاون دفتر سیاسی جنبش حماس
گفت وگوی باقری با همتایان اروپایی و آسیایی/ درخواست مقام حماس
واکنش سرپرست وزارت خارجه به جنایت امروز صهیونیست ها در غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 08:052024-08-11بين الملل

گفت وگوی سرپرست وزارت امورخارجه با معاون دفتر سیاسی حماس


علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در تماس تلفنی با خلیل الحیه معاون دفتر سیاسی جنبش حماس در خصوص اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور شهید هنیه گفت و گو کرد.

- علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در تماس تلفنی با خلیل الحیه معاون دفتر سیاسی جنبش حماس در خصوص اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور شهید هنیه گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، باقری ضمن تسلیت مجدد شهادت آقای هنیه و تبریک انتخاب آقای یحیی السنوار به عنوان رییس دفتر سیاسی این جنبش گفت: انتخاب مجاهد خستگی ناپذیر یحیی السنوار که در عرصه میدانی مبارزه با صهیونیست ها را هدایت می کند، مایه مباهات است.

وی با اشاره به رایزنی های گسترده جمهوری اسلامی ایران پیرامون جنایت جدید صهیونیست ها در حمله به مدرسه تابعین در غزه گفت: جمهوری اسلامی ایران به طور جد در تلاش برای محکومیت جنایت تازه صهیونیست ها در مجامع منطقه ای و بین المللی است.

خلیل الحیه معاون دفتر سیاسی جنبش حماس نیز با اشاره جنایت تازه رژیم صهیونیستی در شهادت زنان و کودکان بی گناه در غزه، خواستار محکومیت جهانی این اقدام تروریستی در مجامع بین المللی شد و بر تداوم رایزنی ها با تهران در این خصوص تاکید کرد.


برچسب ها: دفتر سیاسی - جمهوری اسلامی ایران - صهیونیست - وزارت امور خارجه - رژیم صهیونیستی - جمهوری اسلامی - یحیی السنوار
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی سرپرست وزارت امورخارجه با معاون دفتر سیاسی حماس

گفت وگوی سرپرست وزارت امورخارجه با معاون دفتر سیاسی حماس