مطالب مرتبط:
فیلم/واکنش اسراییل به پیام رهبر انقلاب در خصوص خونخواهی شهید هنیه
فریاد مرگ بر اسراییل مردم کیش در خونخواهی شهید هنیه
مهدی فضائلی: اسراییل تهدید نکند خونخواهی اسماعیل هنیه انجام خواهد شد؛ امت اسلامی و مردم شریف ما آماده چنین خونخواهی باشند
مهدی فضائلی: اسراییل تهدید نکند خونخواهی اسماعیل هنیه انجام خواهد شد
فوری؛ زمان حمله ایران به اسراییل مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1403 ساعت 15:052024-08-02سياسي

برای خونخواهی از اسراییل نباید کوتاهی کنیم


نباید برای خونخواهی شهید هنیه که در تهران به شهادت رسید کوتاهی کنیم و فرموده قرآن است که در پیگیری و مجازات سخت سستی نکنید.

- قزوین- امام جمعه موقت قزوین گفت: نباید برای خونخواهی شهید هنیه که در تهران به شهادت رسید کوتاهی کنیم و فرموده قرآن است که در پیگیری و مجازات سخت سستی نکنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی خضری در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: در حوادث بعضی ها ناامید می شوند و صحنه را رها می کنند و بعضی ها ظرفیت میدان جهاد را ندارند چراکه همیشه دوست دارند پیروزی باشد در حالی که یکی از مختصات میدان مبارزه آن است که یک موقع پیروز هستی و یک موقع ضربه می خوری و همانطور که شما قدرت دارید دشمن شما هم قدرت دارد.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: نسل اول و دوم انقلاب اتفاقات و ترور شخصیت های بزرگ را لمس کردند اما این دست اتفاقات برای نسل جدید ناملموس است.

حجت الاسلام خضری با بیان اینکه برخی ها در جنگ ظرفیت مبارزه و درگیری را ندارند و به خودی حمله می کنند، تاکید کرد: طبیعتاً دشمن در برابر عملیات وعده صادق که مایه آبروریزی او بود سکوت نمی کند.

وی ادامه داد: آن هایی که خود تحقیری می کنند و می گویند قدرت امنیتی ما ضعیف است، مصاحبه مسؤول نظامی اطلاعات اسراییل را مطالعه کنند که م


برچسب ها: امام جمعه موقت قزوین - خونخواهی - قزوین - امام جمعه - شهادت - مجازات - کنیم
آخرین اخبار سرویس:

برای خونخواهی از اسراییل نباید کوتاهی کنیم

برای خونخواهی از اسراییل نباید کوتاهی کنیم