مطالب مرتبط:
455 طرح مسکن و اشتغال مددجویان بهزیستی اردبیل به بهره برداری رسید
تفاهم تازه آمریکا و عراق درباره توسعه روابط امنیتی
پرداخت ­تسهیلات به طرح های تولیدی و اشتغال آفرین استان تهران
روند توسعه و احیای ظرفیت های استان های کشور/ کرج بیست ودومین کلان شهر خاورمیانه
برگزاری اولین مدرسه اشتغال دانشگاه ملایر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 16:152024-07-25سياسي

اشتغال بیشتر، باعث توسعه نهاد خانواده می شود


جانشین معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: توسعه صنعت، به معنای توسعه اشتغال است و اشتغال بیشتر، باعث توسعه نهاد خانواده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ گلفام امروز پنج شنبه در سفر به استان چهارمحال و بختیاری به همراه هیئتی از ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح برای بازدید از مجموعه های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، علاوه بر دیدار با تعدادی از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم اهلبیت، از کارگاه های تولیدی و اشتغالزایی تحت حمایت بسیج سازندگی نیز سرکشی کرد.

امیر سرتیپ ابراهیم گلفام گفت: امروز توفیق نصیبمان شد که در استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد، صنایع پرتلاش و جوان استان را ببینیم که تمام تلاش و هم و غمّ خود را بکار برده اند که شاخص های منفی بیکاری در استان را در حد و ا ندازه خودشان کاهش دهند.

جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: این تلاش گران عرصه صنعت با اشتغال و کارآفرینی و نوآفرینی در حوزه های تولید، طراحی و کارهای مرتبط با آن تلاش می کنند در حوزه صنایع کارهای جدیدی انجام داده اند تا بتوانند حوزه اقتصادی و غذایی استان را ارتقا دهند.

امیر گلفام، یادآوری کرد: الحمدالله جوانانی که اینجا مشغول کار هستند علی الخصوص مدیر جوانی که اینجا دارد خودش اذعان می کرد که بسیج سازندگی در حو


برچسب ها: استان چهارمحال و بختیاری - ستاد کل نیروهای مسلح - نیروهای مسلح - چهارمحال و بختیاری - استان چهارمحال - اشتغال - نهاد خانواده
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بیشتر، باعث توسعه نهاد خانواده می شود

اشتغال بیشتر، باعث توسعه نهاد خانواده می شود