مطالب مرتبط:
هشدار هواشناسی: آسمان 15 استان کشور طی امروز و فردا با رگبار و رعدوبرق همراه است. برای 2 استان هشدار نارنجی صادر شده است
سیستان و بلوچستان بر مدار گرم ترین استان های کشور در تیرماه؛ تب بالای 40 درجه ادامه دارد
بارش شدید باران و سیل در 17 استان کشور/ هشدار هواشناسی صادر شد
اجرای 6 پروژه بزرگراهی در جنوب استان کرمان
کاهش فوتی ها و افزایش مجروحان تصادفات درون شهری استان کرمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 16:152024-07-24اجتماعي

شهرهای استان کرمان دارای گرم ترین صبح در ایستگاه هواشناسی کشور


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: صبح امروز شهداد با دمای 38، بم 35 و ریگان با دمای 34 درجه سانتی گراد، بیشترین دما را در بین ایستگاه های هواشناسی کشور داشته اند.

- کرمان- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: صبح امروز شهداد با دمای 38، بم 35 و ریگان با دمای 34 درجه سانتی گراد، بیشترین دما را در بین ایستگاه های هواشناسی کشور داشته اند.

فهیمه راستی در گفتگو با خبرنگار مهر ، به بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی استان کرمان اشاره و اظهار کرد: طی روزهای پایانی هفته جاری و اوایل هفته آینده، با افزایش سرعت وزش باد در کویر مرکزی و شرق کشور، بر میزان انتقال ریزگردها به استان افزود خواهد شد.

وی افزود: افزایش غلظت غبار، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی، به ویژه در مناطق شمالی، شمال غربی و نیمه جنوبی استان دور از انتظار نیست.

راستی بیان کرد: همچنین طی این مدت ضمن افزایش ابر، وقوع رگبار باران در برخی مناطق مرکزی و جنوبی، به ویژه در ارتفاعات این مناطق محتمل است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: به لحاظ دمایی از اوایل هفته آینده افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی به دماهای ثبت شده در 24 ساعت گذشته نیز اشاره و خاطرنشان کرد: طی این مدت سردترین ایستگاه استان کرمان، لاله زار با دمای 11 درج


برچسب ها: هواشناسی - استان کرمان - اداره کل هواشناسی - استان - کرمان - ایستگاه - صبح امروز
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای استان کرمان دارای گرم ترین صبح در ایستگاه هواشناسی کشور

شهرهای استان کرمان دارای گرم ترین صبح در ایستگاه هواشناسی کشور