مطالب مرتبط:
الگوی حکمرانی شهیدان رییسی و امیرعبداللهیان باید تدریس و ترویج شود
مراسم رونمایی از تندیس شهید امیرعبداللهیان برگزار شد
تندیس شهید امیرعبداللهیان رونمایی شد
سردیس شهید امیرعبداللهیان رونمایی شد
تندیس شهید امیرعبداللهیان رونمایی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 12:202024-08-20سياسي

خسروپناه: باید الگوی حکمرانی شهید امیرعبداللهیان را مدون، تصویب و تدریس کنیم


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: 2 گانه دیپلماسی و میدان در الگوی حکمرانی شهید امیرعبداللهیان با هم جمع شد و شاهد قدرت دیپلماسی او شدیم.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: 2 گانه دیپلماسی و میدان در الگوی حکمرانی شهید امیرعبداللهیان با هم جمع شد و شاهد قدرت دیپلماسی او شدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی سخنانی در مراسم رونمایی از تندیس و سردیس شهید دکتر حسین امیر عبداللهیان طی سخنانی اظهار داشت: شهید امیرعبداللهیان انسانی صادق، مخلص، ولایتمدار و جهادگر بود، سال ها در وزارت امور خارجه خدمت کرد، سه سال وزیر بود و توانست یک دیپلمات میدانی باشد، درواقع این 2 گانه دیپلماسی و میدان بود که در الگوی حکمرانی شهید امیرعبداللهیان با هم جمع شد.

وی تصریح کرد: سوال این است الگوی حکمرانی شهید امیرعبداللهیان چه بود؟ این چه الگوی حکمرانی بود که توانست با تعامل بین المللی و دفاع از جریان مقاومت به جایی برساند که بعد از عملیات وعده صادق دیدیم حتی یک بیانیه علیه ایران داده نشد، بیش از 200 موشک از سرزمین ایران به خاک رژیم صهیونیستی شلیک شد، اما سازمان های بین المللی یک بیانیه صادر نکردند و این قدرت دیپلماسی شهیدامیرعبداللهیان بود.


برچسب ها: امیرعبداللهیان - شورای عالی انقلاب فرهنگی - عبداللهیان - شورای عالی انقلاب - دیپلماسی و میدان - دیپلماسی - انقلاب فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

خسروپناه: باید الگوی حکمرانی شهید امیرعبداللهیان را مدون، تصویب و تدریس کنیم

خسروپناه: باید الگوی حکمرانی شهید امیرعبداللهیان را مدون، تصویب و تدریس کنیم