مطالب مرتبط:
مصدومیت دو آتش نشان در عملیات اطفاء حریق
برگزاری یادواره 210 شهید شهرستان ورزنه
بندر مسافری شهید ذاکری قشم تعطیل شد
بندر مسافری شهید ذاکری قشم تعطیل شد
تاریخ واریز مستمری بهزیستی و کمیته امداد در بانک رفاه مرداد 1403 اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 09:152024-08-17حوادث

برگزاری مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در بندر شهید بهشتی چابهار


معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور آشنایی و مدیریت شرایط اضطراری در کارگاه های بخش خصوصی، مانور امداد و نجات و اطفاء حریق امروز در کارخانه آب شیرین کن بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور آشنایی و مدیریت شرایط اضطراری در کارگاه های بخش خصوصی، مانور امداد و نجات و اطفاء حریق امروز در کارخانه آب شیرین کن بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد.

سیداحمد هاشمی در گفت وگو با ایسنا، افزود: در راستای اجرای اهداف و برنامه های اداره HSE و آتش نشانی، به منظور آموزش، آشنایی و نحوه اطلاع رسانی توسط نیروهای شرکت های بخش خصوصی در مواقع بروز حوادث حریق و مدیریت شرایط اضطراری و سنجش میزان آمادگی تیم اطفاء حریق؛ مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در محل کارخانه آب شیرین کن بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد.

وی گفت: این مانور با حضور و مشارکت ایستگاه آتش نشانی بندر شهید بهشتی، یگان حفاظت بندر، اداره برق و تاسیسات و بخش خصوصی با استفاده از یک دستگاه خودروی اطفاء حریق و یکدستگاه آمبولانس با موفقیت انجام شد.

انتهای پیام


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - اطفاء حریق - امداد و نجات - بندر شهید بهشتی - شرایط اضطراری - بنادر و دریانوردی - شهید بهشتی
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در بندر شهید بهشتی چابهار

برگزاری مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در بندر شهید بهشتی چابهار