مطالب مرتبط:
صرفه جویی 230 مگاواتی برق با تعطیلی ادارات اصفهان
تعطیلی ادارات استان تهران فردا 20 مرداد 1403 به علت گرما و صرفه جویی در مصرف برق؟!
مردم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند
12 میلیون مشترک برق پاداش صرفه جویی دریافت کردند
12 میلیون مشترک برق پاداش صرفه جویی دریافت کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 17:002024-08-09اقتصادي

صرفه جویی 230 مگاواتی در مصرف برق در استان


بنابر اعلام مدیر بحران استان با اعمال محدودیت های اعمال شده فعالیت اداره ها در روزهای پایانی هفته 230 مگاوات در مصرف برق صرفه جویی شد/ گرمازدگی هم 67 نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه کاهش تدریجی دما از روز یکشنبه پیش بینی شده است، گفت: در هفته آینده دمای هوا دو تا سه درجه نسبت به معمول افزایش خواهد داشت در صورتی که افزایش دمای هفته گذشته چهار تا پنج درجه نسبت به معمول ثبت شده بود.

منصور شیشه فروش افزود: با اعمال محدودیت های اعمال شده فعالیت اداره ها در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به میزان 230 مگاوات صرفه جویی در مصرف برق گزارش شد.

وی افزود: در اثر ماندگاری توده هوای گرم از روز دوشنبه هفته جاری تا کنون در مجموع به 67 نفر به علت عوارض گرمازدگی و آفتاب سوختگی خدمات امدادی درمانی و اورژانسی در مرکز درمانی و فوریتی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه عوامل امدادی در مسیر جاده های شهری و روستایی به 81 خودرو که به علت افزایش دما دچار نقص فنی، جوش آوردن و ترکیدگی لاستیک شده بود کمک کردند گفت: عوامل شرکت های توزیع برق و آب و فاضلاب طی یک هفته اخیر نسبت به اصلاح و بازسازی 74 مورد حادثه ایجاد شده در اثر شدت گرما در شبکه های آبرسانی ناشی از ترکیدگی و نشت آ


برچسب ها: صرفه جویی - اعمال محدودیت - مصرف برق - مدیریت بحران استانداری - صرفه جویی در مصرف برق - مدیرکل مدیریت بحران - خبرگزاری صدا و سیما
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 230 مگاواتی در مصرف برق در استان

صرفه جویی 230 مگاواتی در مصرف برق در استان