مطالب مرتبط:
جزییات نرخ سرویس مدارس؛ از 12 میلیون تا 27 میلیون
افتتاح دهمین دوره مدارس شبانه روزی حفظ و تفسیر قرآن در مشهد
اختلال موقت در سرویس دهی خط مترو پرند
اعلام زمان انتشار نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
اختلال موقت در سرویس دهی خط مترو پرند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 07:452024-07-27اقتصادي

نرخ جدید سرویس مدارس در کرمان


به درخواست شهرداری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر، کرایه سرویس مدارس در سه بخش خودرو های سواری، ون و مینی بوس به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان ،منصور ایرانمنش رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرمان گفت: درخصوص تعیین نرخ سرویس مدارس، جلسات متعددی با نمایندگان شرکت ها و نمایندگان سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان برگزار کردیم و معایب طرح پارسال بررسی و پیشنهادات لازم برای اصلاح موارد ارائه شد.

وی با بیان اینکه اجرای صحیح نرخ سرویس مدارس به نظارت شهرداری و سازمان حمل نقل بار و مسافر برمی گردد، گفت: پیشنهادات جدید با توافق اعضای شورا به تصویب رسید و در صورتی که نظارت به صورت دقیق انجام شود، کار سرویس دهی بهتر از سال قبل خواهد بود.

رییس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر کرمان با اشاره به اینکه یکی از معیار های محاسبه، میزان مسافت مسیر بر حسب کیلومتر مصوب و مشخص است، افزود: از آن جایی که در سال های گذشته تصویب کرایه سرویس مدارس با واقعیت تفاوت داشت، سعی کردیم نرخ کرایه مدارس را واقعی کنیم.

وی تصریح کرد: به درخواست شهرداری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر، کرایه سرویس مدارس در سه بخش خودرو های سواری، ون و مینی بوس به تصویب رسیده است که برای خودرو های ون تا سه کیلومتر 600 هزار تومان، سه تا شش کیلومت


برچسب ها: سرویس مدارس - رییس کمیسیون عمران - نرخ سرویس مدارس - شورای شهر کرمان - کمیسیون عمران - کرمان - سرویس
آخرین اخبار سرویس:

نرخ جدید سرویس مدارس در کرمان

نرخ جدید سرویس مدارس در کرمان