مطالب مرتبط:
رشد 157 درصدی تسهیلات حمایتی در سیمرغ مازندران
سپاه 30 میلیارد تسهیلات اشتغال زایی در سنندج پرداخت کرد
پرداخت تسهیلات 50 میلیاردی با طرح الماس ملل
اندیشه معاصر پیشخوان مجازی بانک رسالت تسهیلات وام
پیشخوان مجازی بانک رسالت تسهیلات وام| ساده ترین روش دریافت وام 400 میلیونی قرض الحسنه رسالت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 14:152024-07-30اقتصادي

تسهیلات نهادهای حمایتی باید بدون وقفه از سمت بانک ها پرداخت شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: تسهیلات تخصیص یافته به کمیته امداد و بهزیستی از محل منایع دولت بوده و باید در اسرع وقت به متقاضیان پرداخت شود.

- اراک-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: تسهیلات تخصیص یافته به کمیته امداد و بهزیستی از محل منایع دولت بوده و باید در اسرع وقت به متقاضیان پرداخت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن میرزاخانی ظهر سه شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی، سیاست کلان دولت ها را مهار تورم عنوان کرد و گفت: به طور حتم هر اقدامی که از سوی دولت ها صورت می گیرد دارای پیام های مثبت و منفی بوده به عنوان مثال اگر چه سیاست بانک مرکزی، مهار تورم و رشد نقدینگی است اما در برخی موارد محدودیت هایی در حوزه تولید ایجاد می کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی، بهبود فضای کسب و کار را از قوانین موفق و خوب کشور عنوان کرد و گفت: این قانون در سال 1390 به تصویب رسید که جامعیت در سطح ملی و استانی داشته است و هدف آن کاهش آسیب های احتمالی به فعالان اقتصادی و از دیگر سو باعث توسعه و رشد واحدهای صنعتی است.

میرزاخانی با بیان اینکه تلاش برای توسعه استان همچنان تداوم دارد، افزود: تسهیلات تخصیص یافته به کمیته امداد و بهزیستی از محل منابع دولت بوده و باید در اسرع وقت به متقاضیان


برچسب ها: هماهنگی امور اقتصادی - استانداری مرکزی - کمیته امداد و بهزیستی - امور اقتصادی - استانداری - مرکزی - گفت و گوی دولت و بخش خصوصی
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات نهادهای حمایتی باید بدون وقفه از سمت بانک ها پرداخت شود

تسهیلات نهادهای حمایتی باید بدون وقفه از سمت بانک ها پرداخت شود