مطالب مرتبط:
تشریح دستاوردهای علمی و فنی جهاد دانشگاهی استان سمنان
اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
همایش بانوی جنگلبان در استان سمنان برگزار می شود
موج جدید گرما در راه لرستان
موج جدید گرما در راه لرستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 09:402024-08-04اجتماعي

موج دوم گرما وارد استان سمنان شد


نگاهی به نقش های هواشناسی نشان می دهد که موج دوم گرما نیز به استان سمنان رسیده و دمای هوا در اکثر نقاط استان از امروز افزون بر 40 درجه بالای صفر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نگاهی به نقشه ها و گراف های هواشناسی نشان می دهد که موج دوم گرما در سراسر استان سمنان فرا رسیده و اکثر نقاط استان امروز دمای هوای بالای 40 درجه را تجربه خواهند کرد.

بیشینه و کمینه دمای هوای مرکز استان امروز یکشنبه 41 و 27 درجه بالای صفر اعلام شده و فردا این شاخص به 42 و 28 درجه بالای صفر نیز خواهد رسید.

رشد دمای هوا در گرمسار نیز به وقوع پیوسته است بیشینه و کمینه دمای هوای این شهرستان صنعتی غرب نشین برای امروز 43 و 28 درجه بالای صفر اعلام شده و فردا این شاخص به 44 و 32 درجه بالای صفر اعلام شده است که نشان از گرم تر شدن دمای هوا می دهد.

مهدیشهر که یکی از خنک ترین نقاط استان سمنان است نیز امروز شاهد اوج گیری دمای هوا خواهد بود تا جایی که بیشینه و کمینه دمای هوای این شهرستان فردا به 38 و 24 و پس فردا به 39 و 25 درجه بالای صفر خواهد رسید که برای این شهرستان شمالی استان سمنان، بسیار قابل توجه است.

در دامغان هم شاهد رشد روند گرم تر شدن هوا خواهیم بود بیشینه و کمینه دمای هوای مرکز دیار صد دروازه برای امروز 39 و 22 درجه بالای صفر و برای فردا 40 و 27 درجه بالای صفر اعلام شده که نشان ا


برچسب ها: دمای هوا - استان سمنان - استان - دمای هوای - امروز - سمنان - هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

موج دوم گرما وارد استان سمنان شد

موج دوم گرما وارد استان سمنان شد