مطالب مرتبط:
معاون سیاسی سپاه: جوانان تصور می کنند دوران پهلوی دوران رفاه و آسایش بود، در حالی که واقعیت چیز دیگری است/ ملت ما در محاصره تبلیغاتی دشمن است/ برخی تلاش می کنند امام خمینی(ره) را تحریف کنند و بگویند که اگر امام امروز بود، به سمت مذاکره با آمریکا می رفت
هیئت خانواده های اسرای اسراییلی در غزه: زمان آزادی گروگان ها فرا رسیده
هیئت خانواده های اسرای اسراییلی در غزه: زمان آزادی گروگان ها فرا رسیده/ بهانه ای برای تأخیر بیشتر از سوی هیچ طرفی پذیرفتنی نیست/اکسیوس: انتظار می رود که مذاکرات فردا نیز ادامه یابد
گزارش ایسنا از آیین بدرقه زائران اربعین حسینی در میدان آزادی
مراسم بدرقه زائران اربعین امام حسین (ع) در میدان آزادی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 14:302024-08-16سياسي

آمریکا دشمن آزادی و حامی بزرگ ظالمان است


خطبب جمعه گرگان آمریکا را بزرگترین حامی ظالمان دانست و گفت: اگر حمایت های این کشور از رژیم جعلی نبود اسراییل قادر به انجام این جنایات نبود.

- ایسنا/گلستان خطبب جمعه گرگان آمریکا را بزرگترین حامی ظالمان دانست و گفت: اگر حمایت های این کشور از رژیم جعلی نبود اسراییل قادر به انجام این جنایات نبود.

حجت الاسلام محمد قاسم لیوانی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اظهار کرد: کسانی که دوران اسارت را نگذرانده اند نمی دانند بر اسیران چه گذشته است و تنها کسانی که در چنگال رژیم بعث عراق گرفتار بودند می دانند که چه بر آزادگان گذشته است.

وی بیان کرد: اسرای زندان بعث عراق شکنجه ها و رنج های زیادی را تحمل کرده و برخی از آن ها بر اثر شدت جراحات و شکنجه ها در اردوگاه های عراق به شهادت رسیدند و برخی دیگر سال ها پس از آزادی به دلیل بیماری و آثار به جا مانده از دوران اسارت به یاران شهیدشان پیوستند.

امام جمعه موقت گرگان ضمن تقدیر از هنرمندانی که با موضوع دوران اسارات فیلم ساختند، گفت: هنرمندان تنها ساعت کوتاهی از رنج و شکنجه اسرا را به تصویر کشیدند حال آن که دوران اسارت با ساعت های طولانی رنج و عذاب همراه بود.


برچسب ها: آمریکا - بزرگترین - گرگان - آزادگان - اسراییل - رژیم بعث عراق - حامی
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا دشمن آزادی و حامی بزرگ ظالمان است

آمریکا دشمن آزادی و حامی بزرگ ظالمان است