مطالب مرتبط:
برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 3 هزار و 877 نفر در قم
استاندار: ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه تعطیل است
جذابیت میگوی تجاری سیستان و بلوچستان در میان مشتریان خارجی
جذابیت میگوی سیستان و بلوچستان در میان مشتریان خارجی
تعطیلی ادارات سیستان و بلوچستان در روز پنجشنبه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 10:302024-07-24اقتصادي

ثبت نام 2 هزار و 573 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان استان سیستان و بلوچستان


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ثبت نام 2 هزار و 573 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی این استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ثبت نام 2 هزار و 573 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی این استان خبر داد.

ابوالفضل مهدیار در گفت وگو با ایسنا، افزود: این آزمون در دو نوبت صبح و عصر روزهای چهارم و پنجم مردادماه جاری همزمان با سراسر کشور در سه شهر زاهدان، ایرانشهر و چابهار برگزار می شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، شرکت کنندگان در این آزمون در رشته های عمران، تاسیسات مکانیکی و برقی، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک و معماری تجربی به رقابت می پردازند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: از مجموع ثبت نام کنندگان استان در این آزمون 2 هزار و 76 نفر را آقایان و 497 نفر را بانوان تشکیل می دهند.

مهدیار خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این آزمون صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه سه در صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرا در رشته های مهندسی ساختمان است.


برچسب ها: استان سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - اداره کل راه و شهرسازی - ساختمان - بلوچستان - مسکن و ساختمان - آزمون
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 2 هزار و 573 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان استان سیستان و بلوچستان

ثبت نام 2 هزار و 573 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان استان سیستان و بلوچستان