مطالب مرتبط:
واکنش حسین انتظامی به بازگشت سیدعباس صالحی
سیدعباس صالحی، وزیر تکراری ارشاد
سیدعباس صالحی به عنوان وزیر ارشاد معرفی شد
«سیدعباس صالحی» وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کیست؟ + سوابق
آقای پزشکیان! توییتری را که در آن توییت می کنید، رفع فیلتر کنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 12:052024-08-11سياسي

سیدعباس صالحی؛ مواضع توییتری و آنچه درباره او می دانیم


سیدعباس صالحی به عنوان نامزد نهایی تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت چهاردهم به قوه مقننه معرفی شد تا درصورتی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به او رای اعتماد دادند، - سکاندار این وزارتخانه شود؛ اما سیدعباس صالحی کیست و در موضوعات ترند روز، چه مواضعی داشته است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در فاصله اعلام پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات تا امروز اسامی مختلفی به عنوان کاندید وزارت ارشاد به گوش می رسید که حسین انتظامی، احمد مسجدجامعی و حجت الله ایوبی از جمله کاندیدهای این سمت بودند.

با وجود گمانه زنی هایی که شب گذشته مبنی بر کنار کشیدن سیدعباس صالحی به نفع حسین انتظامی در فضای مجازی دست به دست می شد اما با پیام تبریک توییتری انتظامی به صالحی این گمانه زنی ها رد شد و در نهایت سیدعباس صالحی به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس معرفی شد.

این معرفی در شرایطی اتفاق افتاد که چهارم مردادماه نامه ای منتسب به صالحی خطاب به شورای راهبری انتقال دولت چهاردهم منتشر شد که نشان می داد او از گزینه وزارت ارشاد انصراف داده است.

بیشتر بخوانید: سیدعباس صالحی از گزینه وزارت ارشاد انصراف داد از وزیر پیشنهادی چه می دانیم؟ سیدعباس صالحی سال 1343 در مشهد متولد شده است.


برچسب ها: سیدعباس صالحی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - سیدعباس - صالحی - وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

سیدعباس صالحی؛ مواضع توییتری و آنچه درباره او می دانیم

سیدعباس صالحی؛ مواضع توییتری و آنچه درباره او می دانیم