مطالب مرتبط:
گردوخاک گسترده در استان های شرق کشور/ شاخص کیفیت هوا در بیرجند به بالاترین سطح آلودگی رسید
فولاد سنگان؛ قطب تولید در شرق کشور
کشف 75 کیلوگرم روانگردان از 2 سوداگر مرگ در شرق تهران
زلزله 7 ریشتری در سواحل شرق دور روسیه
وقوع زلزله ای پرقدرت در شرق روسیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1403 ساعت 09:402024-08-18اجتماعي

گردوخاک گسترده در شرق کشور


صبح امروز (28 مرداد)گردوخاک گسترده بسیاری از مناطق استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان را فرا گرفت و شاخص کیفیت هوا در بیرجند را به بالاترین سطح آلودگی یعنی 500 واحد رساند.

- صبح امروز (28 مرداد)گردوخاک گسترده بسیاری از مناطق استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان را فرا گرفت و شاخص کیفیت هوا در بیرجند را به بالاترین سطح آلودگی یعنی 500 واحد رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور صبح امروز (28 مرداد) شاخص ساعتی کیفیت هوای سرایان در خراسان جنوبی نیز به 424 واحد رسید که در محدوده خطرناک برای تمام گروه ها طبقه بندی می شود علاوه بر خراسان جنوبی، بسیاری از شهرهای سیستان و بلوچستان نیز صبح امروز را با گردوخاک و هوای آلوده آغاز کردند.

غلظت گردوخاک در برخی مناطق این استان به حدی بوده که شعاع دید افقی در شهرهای زاهدان را به 200 و در میرجاوه را به 350 متر کاهش داده است.

بامداد امروز وزش بادهای 120 روزه در شمال سیستان و بلوچستان به طوفان گردوخاک تبدیل شد که شعاع دید افقی را در منطقه فرودگاهی زابل به 900 متر کاهش داد.

در شبانه روز گذشته همچنین بادوگردوخاک میدان دید افقی در ایستگاه های هواشناسی حاجی آباد زیرکوه در خراسان جنوبی را به 1000، بیرجند و قائن در خراسان جنوبی 1500 و نهبندان در خراسان جنوبی را به 3000 متر کاهش


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - خراسان جنوبی - گردوخاک - صبح امروز - شاخص کیفیت هوا - کیفیت هوا - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

گردوخاک گسترده در شرق کشور

گردوخاک گسترده در شرق کشور