مطالب مرتبط:
سابقه اتابک در وزارت صمت یا صفر یا اندک است
اتابک فردی با سابقه و کاربلد برای سکانداری صمت است
در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید؛ تا زمان حضور رونالدو ورزشگاه آزادی آماده می شود/ گاریدو به هموطن خودش رکب زد!/ کلهر: این پسر می تواند مهدی ترابی جدید باشد
سخنگوی وزارت خارجه: تبادل پیام بین ایران آمریکا برقرار است/ درخواست خویشتن داری از ایران غیرمنطقی است/ آقای عراقچی از بدنه وزارت خارجه و از متن این وزارتخانه هستند/ ما در مذاکرات آتش بس جنگ غزه حضوری نداریم و بنای حضور نداریم
برنامه های محمد اتابک برای ایجاد رونق در امور وزارت صنعت، معدن تجارت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 18:152024-08-19سياسي

آزادی خواه: سابقه حضور اتابک در وزارت صمت صفر یا اندک است


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت تاکید کرد: رهبری برای کابینه چهاردهم 12 معیار را مطرح کردند که ما از وزرای پیشنهادی انتظار دارا بودن هر 12 معیار را داریم.

- یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت تاکید کرد: رهبری برای کابینه چهاردهم 12 معیار را مطرح کردند که ما از وزرای پیشنهادی انتظار دارا بودن هر 12 معیار را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه 29 مرداد 1403 صحن مجلس در جریان بررسی برنامه و صلاحیت محمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در اظهاراتی به عنوان مخالف گفت: بر اساس برنامه هفتم توسعه متوسط رشد سالیانه 8.

5 درصد برای بخش صنعت هدف گذاری و همچنین مقرر شده که صادرات غیر نفتی سالانه 23 درصد افزایش یابد و محل تامین آن نیز از محل صنعت معدن و تجارت است.

وی با بیان اینکه مخالفت من از این جهت است که تذکراتی را بگویم که روز قیامت بتوانم پاسخ خدا را بدهم و من نمی خواهم به وزیر محترم پیشنهادی بی حرمتی کنم ، عنوان کرد: صنعت 16 درصد جی دی پی کشور را در بر دارد و اگر صنعت، معدن و تجارت کار خود را درست انجام دهد دولت در سال های آتی با کسری بودجه مواجه نخواهد شد.


برچسب ها: وزیر پیشنهادی صنعت - پیشنهادی - وزیر پیشنهادی - مجلس شورای اسلامی - نمایندگان مجلس - وزرای پیشنهادی - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

آزادی خواه: سابقه حضور اتابک در وزارت صمت صفر یا اندک است

آزادی خواه: سابقه حضور اتابک در وزارت صمت صفر یا اندک است