مطالب مرتبط:
تشکیل کابینه امنیتی اسراییل برای بررسی حادثه «مجدل شمس»
حزب الله: هرگونه ماجراجویی اسراییل با واکنش شدید مواجه خواهد شد
حزب الله: هرگونه ماجراجویی اسراییل با واکنش شدید مواجه خواهد شد |
حزب الله: هرگونه ماجراجویی اسراییل با واکنش شدید مواجه خواهد شد
درخواست تلویزیون رژیم صهیونیستی از ارتش برای حمله به تاسیسات لبنان/ حزب الله: هرگونه ماجراجویی اسراییل با واکنش شدید مواجه خواهد شد+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1403 ساعت 13:402024-07-28بين الملل

جان کربی: «اسراییل» همچنان با تهدیدات جدی امنیتی مواجه است


سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه کشورش از تلاش ها برای توقف تنش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی حمایت می کند، اذعان کرد که تل آویو همچنان با تهدیدات جدی ضد امنیت خود مواجه است.

- جان کربی: اسراییل همچنان با تهدیدات جدی امنیتی مواجه است سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه کشورش از تلاش ها برای توقف تنش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی حمایت می کند، اذعان کرد که تل آویو همچنان با تهدیدات جدی ضد امنیت خود مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اذعان کرد که رژیم صهیونیستی همچنان با تهدیدات جدی ضد امنیت خود مواجه است.

جان کربی در سخنانی که در شبکه تلویزیونی سی ان ان انعکاس یافت، افزود: ما به حمایت از تلاش ها برای پایان دادن به حملات وحشتناک در امتداد خط آبی (بین لبنان و فلسطین اشغالی) ادامه خواهیم داد.

این اظهارات مقام ارشد آمریکای در واکنش به حادثه مشکوک اصایت موشک به یک زمین فوتبال در مجدل شمس در جولان اشغالی بیان شده است که طی آن دست کم 11 نفر کشته و 40 نفر زخمی شدند.

حزب الله لبنان بر خلاف ادعای رژیم صهیونیستی، هر گونه دخالت در حادثه مجدل شمس را تکذیب و بر آمادگ برای مقابله با هر گونه تجاوز رژیم اشغالگر در واکنش به این حادثه تأکید کرده است.


برچسب ها: شورای امنیت ملی آمریکا - شورای امنیت ملی - امنیت - فلسطین اشغالی - تهدیدات - شورای امنیت - امنیت ملی
آخرین اخبار سرویس:

جان کربی: «اسراییل» همچنان با تهدیدات جدی امنیتی مواجه است

جان کربی: «اسراییل» همچنان با تهدیدات جدی امنیتی مواجه است