مطالب مرتبط:
خدمات رسانی موکب ها در شلمچه
خدمات رسانی موکب ها در شلمچه
خدمات دهی شبانه موکب ها در مرز تمرچین
تصاویر/ خدمات رسانی موکب «شین» در ایلام
فیلم | خدمات رسانی موکب امامزاده هاجر خاتون(س) سنندج به زائران اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 11:102024-08-17اجتماعي

توسعه خدمات رفاهی در موکب زینبیه


رییس قرارگاه موکب زینبیه در آیین بدرقه و اعزام کاروان 23 خادم خانم، توفیق خادمی زائران حضرت سیدالشهدا(ع) را بسیار ارزشمند دانست و از توسعه خدمات رفاهی این موکب خبر داد.

- رییس قرارگاه موکب زینبیه در آیین بدرقه و اعزام کاروان 23 خادم خانم، توفیق خادمی زائران حضرت سیدالشهدا(ع) را بسیار ارزشمند دانست و از توسعه خدمات رفاهی این موکب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 تهران ضمن خدا قوت به همکاران و عوامل پشتیبانی برپایی این موکب در ایام پیاده روی اربعین، اظهار کرد: امسال برای سومین سال این توفیق نصیب بنده و همکارانم در منطقه 8 شد تا با برپایی موکب زینبیه ویژه مادران و کودکان زائر میزبان این عزیزان باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال در تلاش بودیم به منظور تسهیل در رفت و آمد خانم ها مکانی نزدیک تر به حرم را داشته باشیم تصریح کرد: با برآوردهایی که صورت گرفت، مقرر شد با فراهم کردن شرایط رفاهی و ملزومات مناسب پشتیبانی، امسال نیز در بوستان متنزه الحسین مستقر باشیم و تمهیدات لازم برای آماده سازی موکب با توسعه تجهیزاتی مانند تهیه تانکر آب، ژنراتور برق، سایه بان گل خانه ای، سیستم سرمایشی و رفع نواقص حمام و سرویس های بهداشتی احداثی چادرهای اسکان تدارک دیده شد.


برچسب ها: موکب - زینبیه - خادم - توسعه - رفاهی - خدمات - توفیق
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات رفاهی در موکب زینبیه

توسعه خدمات رفاهی در موکب زینبیه