ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان با به کارگیری ایده های جدیدبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بختیاری زاده در مراسم تجلیل و تقدیر از عملکرد روسای بازار های اختیاریه، ولنجک، جمالزاده و طرشت گفت: - مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران: ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان با به کارگیری ایده های جدید مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در گروی به کارگیری ایده های جدید و تاثیرگذار است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بختیاری زاده در مراسم تجلیل و تقدیر از عملکرد روسای بازار های اختیاریه، ولنجک، جمالزاده و طرشت گفت: بررسی و ارزیابی عملکرد روسای بازار های میوه و تره بار در ابتدای راه است. اعتقاد داریم باید ایده های جذاب، پیش برنده و توسعه گرایانه به کار گرفته شوند تا خدمات بهتری به همشهریان ارائه شود. وی گفت: باید بدانیم خدمات رسانی به شهروندان هیچ انتهایی ندارد و هر چقدر خوب عمل کنیم، باز هم فضا برای به کارگیری ایده های نو و خلاقانه در این حوزه وجود دارد. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار افزود: علاوه بر تقدیر از زحماتی که روسای بازار های میوه و تره بار متحمل می شوند، باید از تلاش های مدیران میادین نیز تشکر کرد چرا که همکاری روسای بازار ها و مدیران میادین در ار برچسب ها: میادین میوه و تره بار - میوه و تره بار - کیفیت خدمات - خدمات رسانی - شهرداری تهران - سازمان مدیریت - شهروندان |
آخرین اخبار سرویس: |