مطالب مرتبط:
کشف 900 فقره سرقت طی ماه گذشته در کرمانشاه
کاهش سرقت خودرو و موتورسیکلت در تهران
کاهش 10 درصدی سرقت خودرو و موتورسیکلت
کشف 22 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در یزد
کاهش 10 درصدی سرقت خودرو و موتورسیکلت/ برخورد با مالخران در دستور کار پلیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 19:402024-07-31حوادث

سارق حرفه ای موتورسیکلت در گناوه دستگیر شد/ کشف 12 فقره سرقت


فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای و کشف 12 فقره سرقت موتورسیکلت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

- گناوه- فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای و کشف 12 فقره سرقت موتورسیکلت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسن غضنفری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان گناوه، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه افزود: در این راستا کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات هوشمندانه پلیسی سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات ضربتی و هماهنگ سارق را در مخفیگاهش دستگیر و در بازجویی دقیق پلیسی 12 فقره سرقت موتورسیکلت را کشف کردند.

سرهنگ غضنفری در پایان با اشاره به اینکه متهم به همراه 2 مالخر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هنگامی که موتورسیکلت خود را در جایی پارک می کنید حتماً با قفل های ایمنی آن را قفل کنید و موتورسیکلت خود را حتی برای لحظه ای کوتاه بدون برداشتن سوییچ ترک نکنید و آن را در مکان امن و مناسب پارک کنند.


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - شهرستان گناوه - فرمانده انتظامی - سرقت موتورسیکلت - فرمانده - موتورسیکلت - دستگیری سارق حرفه ای
آخرین اخبار سرویس:

سارق حرفه ای موتورسیکلت در گناوه دستگیر شد/ کشف 12 فقره سرقت

سارق حرفه ای موتورسیکلت در گناوه دستگیر شد/ کشف 12 فقره سرقت