مطالب مرتبط:
کاروان بهداشت و درمان اربعین آذربایجان غربی راهی تمرچین شد
تصاویر/ جلسه اخلاق ویژه مدیران دستگاه ها و نهادهای استان آذربایجان غربی
رشد 34 درصدی تشکیل پرونده تخلفات در آذربایجان غربی
برگزاری جشنواره اتفاق 4 در آذربایجان غربی
افزایش دمای هوا در آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 15:502024-08-14پزشكي

420کارشناس حوزه اورژانس آذربایجان غربی درمرز تمرچین مستقر می شوند


رییس اورژانس آذربایجان غربی از اعزام کاروان بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه 420 کارشناس اورژانس و نیرو خبر داد.

- ارومیه - رییس اورژانس آذربایجان غربی از اعزام کاروان بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه 420 کارشناس اورژانس و نیرو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزین رضا زاده ظهر چهارشنبه در آیین بدرقه این کاروان با بیان اینکه امروز چهارشنبه کاروان بهداشت و درمان راهی مرز تمرچین شد، افزود: در این کاروان 120 کارشناس اورژانس و 300 کارشناس به صورت غیرمستقیم به زائران اربعین حسینی خدمات خواهند داد.

وی ادامه داد: 30 دستگاه آمبولانس سبک، دو دستگاه موتورلانس، دو دستگاه اتوبوس و یک فروند بالگرد به زائران اربعین حسینی در سطح استان خدمات سلامت ارائه خواهند داد.

رضازاده افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان رییس کمیته بهداشت و درمان اربعین در استان از تمام ظرفیت های خود برای پوشش بهداشتی و درمانی این مراسم استفاده خواهد کرد افزود: معاونت بهداشتی دانشگاه با بکارگیری همه ظرفیت خود اقدامات لازم در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری های مسری را انجام داده و در این خصوص پایگاه های مراقبت مرزی معاونت بهداشت در همه پایانه ها به صورت شبانه روزی مستقر هستند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی استان - بهداشت و درمان - دانشگاه علوم پزشکی - اورژانس - آذربایجان غربی - زائران اربعین حسینی - کارشناس
آخرین اخبار سرویس:

420کارشناس حوزه اورژانس آذربایجان غربی درمرز تمرچین مستقر می شوند

420کارشناس حوزه اورژانس آذربایجان غربی درمرز تمرچین مستقر می شوند