مطالب مرتبط:
رییس شورای عالی استان ها غیرقانونی سکاندار این شورا شد
دو گزینه پیشنهادی اعضای ستاد مرکزی و مسئولین ستادهای سلامت استان های کشور درباره انتخاب وزیر بهداشت به پزشکیان: «محمد رضا ظفرقندی» و «سید رضا رییس کرمی»
رییس جدید شورای عالی استا ن ها در سکوت خبری مشخص شد
موسی الرضا حاجی بگلو رییس جدید شورای عالی استا ن ها کیست؟ | وقتی در سکوت خبری مشخص شد!
مشاور سیاسی رییس مجلس: شورای عالی امنیت ملی مسئول پرونده ترور هنیه است/ پزشکیان و قالیباف ادبیات مشترکی دارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 12:502024-08-09سياسي

انتخاب رییس شورای عالی استان ها در ابهام


درحالی که تا انتخابات هیات رییسه چهارمین سال از ششمین دوره حدود 5 ماه باقی مانده است اما انتخاب شهرام دبیری به عنوان معاون پارلمانی رییس جمهور باعث شده انتخابات زودهنگام برای انتخاب رییس شورای عالی استان ها برگزار شود.

- درحالی که تا انتخابات هیات رییسه چهارمین سال از ششمین دوره حدود 5 ماه باقی مانده است اما انتخاب شهرام دبیری به عنوان معاون پارلمانی رییس جمهور باعث شده انتخابات زودهنگام برای انتخاب رییس شورای عالی استان ها برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقرر بود در دی ماه سال جاری انتخابات ریاست شورای عالی استان ها برای چهارمین سال از ششمین دوره این شورا برگزار شود اما انتخاب شهرام دبیری به عنوان معاون پارلمانی رییس جمهور باعث شده برگزار این انتخابات پیش از موعد انجام شود.

اما برای برگزاری این انتخابات برخلاف روال همیشگی انتخابات ها در دوره های قبلی مقرر شده بود که این انتخابات روز 17 مردادماه بدون حضور خبرنگاران برگزار شود که گویا با اعتراض برخی از نمایندگان و پیشنهادات برخی دیگر مقرر شده در هفته های آینده رای گیری انتخاب رییس شورا انجام شود.

در حال حاضر نیز جلسات شورای عالی استانها به ریاست حاجی بگلو نایب رییس شورا برگزار می شود و البته بر روی کانال این نماینده خراسان رضوی در شورای عالی استانها خبری منتشر شده که و


برچسب ها: انتخاب - انتخابات - معاون پارلمانی رییس جمهور - شورای عالی استان ها - رییس شورای عالی استان ها - شورای عالی استان - عالی استان ها
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب رییس شورای عالی استان ها در ابهام

انتخاب رییس شورای عالی استان ها در ابهام