مطالب مرتبط:
روز پزشک چه روزی است ؟ + پیام تبریک
دریادار سیاری روز پزشک را تبریک گفت
ویژه برنامه های شبکه تهران به مناسبت روز پزشک
تجلیل از بیژن حیدری به مناسبت روز پزشک
پیام تسلیت جبلی به مناسبت درگذشت هوشنگ حریرچیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 12:402024-08-21پزشكي

پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی به مناسبت روز پزشک


رییس جهاددانشگاهی در پیامی با ادای احترام به جایگاه والای حرفه پزشکی تاکید کرد: این نهاد در تلاش است خدمات درمانی باکیفیت، درخور وشایان توجه ای را به بیماران ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی در آستانه روز پزشک در پیامی با ادای احترام به جایگاه والای حرفه پزشکی و تلاش های بی وقفه این گروه و به ویژه همکاران این حوزه در جهاددانشگاهی تاکید کرد: این نهاد در تلاش است تا با بهره گیری از شیوه هایی نوین و تولید محصولات پیشرفته پزشکی، بتواند با هموار کردن مسیر توسعه این حرفه در کشور، خدمات درمانی باکیفیت، درخور وشایان توجه ای را به بیماران ارائه دهد.

در پیام تبریک دکتر حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی در آستانه روز پزشک آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم اول شهریورماه، روز بزرگداشت پزشک شهیر ایرانی حکیم ابوعلی سینا، فرصتی است تا یک بار دیگر به جایگاه والای حرفه پزشکی و تلاش های بی وقفه این گروه و به ویژه همکاران پزشک مان در جهاددانشگاهی ادای احترام کنیم.

شما پزشکان همچون ستارگانی درخشان با نور دانش و مهربانی خود، تاریکی را از دل و جان بیماران می زدایید و با دانش، مهارت و تعهدی مثال زدنی، همواره در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارید و پیوسته با تلاش های خست


برچسب ها: جهاددانشگاهی - پزشک - جهاد - خدمات درمانی - روز پزشک - ادای احترام - پیام تبریک
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک رییس جهاددانشگاهی به مناسبت روز پزشک