مطالب مرتبط:
دمای هوا در چهارمحال و بختیاری اندکی کاهش می یابد/ تداوم هوای گرم در استان تا اوایل هفته آینده
سقوط 10درصدی سود شرکتهای بورسی در سه سال گذشته/ یک کارشناس بازار سرمایه: با افت بازده دارایی شرکت های بورسی مواجهیم/ تداوم روند خروج سرمایه از همه گروه ها/ بانکها رقیبی برای بازار سرمایه شده اند
تداوم نهضت آسفالت با اولویت مناطق کم برخوردار شیراز
تداوم افت شاخص کل بورس
سیگنال رسانی، حفظ و تداوم پوشش عزاداری های حسینی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1403 ساعت 18:252024-07-29حوادث

تداوم طرح مقابله با سارقان موبایل در مترو


مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اخبار منتشر شده در خصوصِ اجرایِ طرحِ رجیستری را، از اساس فاقدِ اعتبارِ خبری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از آغاز طرحِ مقابله مؤثر با سارقان موبایل توسطِ پلیسِ مترو خبر داد.

در این گزارش آمده است: با بررسی های به عمل آمده و تقاضای مکررِ شهروندان در خصوص مقابله با سارقان موبایل و افزایش تعدادِ مالباختگان در ایستگاه های مترو؛ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طرح مقابله با سارقان حرفه ای را در دستورکار قرار داد که توسط پلیس مترو این طرح در حال اجرا است.

با رصدِ صورت گرفته طی مدت کمی از اجرایِ طرح، نرخِ روزانه سرقتِ تلفن همراه در متروها کاهشِ چشمگیری یافته و به همین میزان دستگیری و بازداشتِ تعداد قابلِ ملاحظه ای از سارقان که محیطِ تخصصیِ جرمشان در ایستگاه هایِ مترو است افزایش داشته است.

مجرمان از طریقِ فرایندِ تخصصیِ مظنون گیریِ پلیس بازداشت می شوند و با توجه به رضایت شهروندان از اجرایِ طرح، تداومِ آن در دستورکار قرار گرفته و اخبار در خصوصِ اجرایِ طرحِ رجیستری از اساس فاقدِ اعتبارِ خبری و رسانه ای بوده و تصاویر افرادِ بازداشت شده و اقلامِ سرقتی در این گزارش موید عملکردِ پلیس است.


برچسب ها: فرماندهی انتظامی - مقابله با سارقان - مرکز اطلاع رسانی - سارقان - مترو - مقابله - فرماندهی
آخرین اخبار سرویس:

تداوم طرح مقابله با سارقان موبایل در مترو

تداوم طرح مقابله با سارقان موبایل در مترو