مطالب مرتبط:
پزشکیان در دیدار مقام ارشد روس: دوره یکه تازی برخی قدرت ها از جمله آمریکا گذشته است/ ایران و روسیه شرکای راهبردی با روابطی رو به گسترش هستند
ورود مقام ارشد امنیتی روسیه به ایران در بحبوحه تنش های منطقه
دیدار دبیران شورای امنیت روسیه و ایران
دیدار دبیران امنیت ملی ایران و روسیه در تهران+فیلم
دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه دیدار کردند +ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 00:102024-08-05بين الملل

چند انفجار شبانه/ دیدار مقامات ارشد ایران و روسیه/ بازگشت 25هزار تبعه غیرمجاز


شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی، دیدار مقامات ارشد ایران و روسیه در تهران، اعلام آخرین وضعیت انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم و بازگشت بیش از 25 هزار تبعه غیرمجاز به کشورشان، - استان ها - در ادامه رقابت های کشتی فرنگی در المپیک پاریس، کشتی گیر ژاپنی که در یک چهارم نهایی مقابل مهدی محسن نژاد به برتری رسیده بود به فینال وزن 60 کیلوگرم المپیک رسید و بر این اساس مهدی محسن نژاد نیز راهی گروه بازنده ها شد و امیدِ وی برای کسب مدال برنز در المپیک تجدید شد.

بازگشت بیش از 25 هزار تبعه غیرمجاز مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 25 هزار و 400 تبعه خارجی غیرمجاز به کشورشان بازگشت داده شدند و این روند تا پایان سال ادامه دارد.

سیروس دهقان شیری ادامه داد: در حال حاضر حدود 180 هزار نفر اتباع مجاز در البرز ساکن هستند که همگی دارای کارت آمایش، گذرنامه خانوادگی و کارت سرشماری هستند.

مخالفت خانه سینما با پیش نویس یک سند فرهنگی و هنری - خانه سینما نسبت به پیش نویس سند ملی سینما اعلام نظر و مخالفت صریح خود را با آن، اعلام کرد.

در اطلاعیه خانه سینما در این زمینه آمده است: از مطالعه این پیش نویس چنین بر می آید که تنظیم کنندگان کوشیده اند تا به هرچه دولتی تر کردن سینما دست یازند و دس


برچسب ها: تبعه غیرمجاز - غیرمجاز - مهدی محسن نژاد - بازگشت - ایران و روسیه - هزار - المپیک
آخرین اخبار سرویس:

چند انفجار شبانه/ دیدار مقامات ارشد ایران و روسیه/ بازگشت 25هزار تبعه غیرمجاز

چند انفجار شبانه/ دیدار مقامات ارشد ایران و روسیه/ بازگشت 25هزار تبعه غیرمجاز