مطالب مرتبط:
استایل خاص و منحصر به فرد لیلا اوتادی که در فضای مجازی کولاک کرد
رابطه ترلان پروانه و شروین حاجی پور؛ حاشیه های داغ در فضای مجازی
لیلا اوتادی با استایلی خاص، فضای مجازی را تسخیر کرد
بمب جدید نقل و انتقلالات پرسپولیس در آستانه انفجار/ انتقالی که هنوز رخ نداده فضای مجازی را ترکاند!
جدیدترین بگو مگوی ترلان پروانه و شروین حاجی پور در فضای مجازی +عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 10:102024-07-24سياسي

تغییر سبک زندگی از جمله آسیب های فضای مجازی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، گفت: ایجاد تغییر در حوزه فرهنگ و سبک زندگی، به عنوان یک آسیب موجب ایجاد گسست در تداوم تربیت سنتی خانوادگی می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، گفت: ایجاد تغییر در حوزه فرهنگ و سبک زندگی، به عنوان یک آسیب موجب ایجاد گسست در تداوم تربیت سنتی خانوادگی می شود.

علی اصغر دریایی امروز چهارشنبه(3 مرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان با اشاره به آسیب های فضای مجازی به ویژه بین نسل جوان اظهار کرد: ایجاد تغییر در حوزه فرهنگ و سبک زندگی، تخریب چهره های اثرگذار و به خطر افتادن حقوق افراد از مهم ترین آسیب های فضای مجازی هستند.

وی افزود: ایجاد تغییر در حوزه فرهنگ و سبک زندگی، به عنوان یک آسیب موجب ایجاد گسست در تداوم تربیت سنتی خانوادگی می شود که ابزاری برای نفوذ فرهنگی در دست نظام سلطه خواهد بود و فرهنگ های بومی را در معرض نابودی قرار می دهد.

به عقیده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، تخریب چهره های اثرگذار از دیگر پیامدها و تهدیدات فضای مجازی است، به طوری که کمپین هایی علیه این چهره ها راه اندازی شده که آثار و تبعات آن در فضای حقیقی دیده می شود.

وی، به خطر افتادن حقوق افراد را از دیگر موارد تهدیدات فضای مجازی عنوان کرد و ادامه داد که حریم خصوصی افراد را مورد هجمه قرار


برچسب ها: آسیب های فضای مجازی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ - سبک زندگی - حوزه فرهنگ - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

تغییر سبک زندگی از جمله آسیب های فضای مجازی است

تغییر سبک زندگی از جمله آسیب های فضای مجازی است