مطالب مرتبط:
رایزنی تلفنی مهم نخست وزیر انگلیس با پزشکیان؛ کر استارمر: جنگ به نفع هیچ کس نیست
جنگ استقلال و پرسپولیس بالا گرفت
روسها طعم تلخ جنگ را بیشتر می چشند: تخلیه بیش از 200هزار غیرنظامی روس از مناطق مرزی/ اوکراینی ها روحیه گرفتند، روسها غافلگیر شدند
ترس از ایران؛ منابع نظامی اسراییل: جنگ غزه را متوقف کنید
برگزاری 22 هزار تظاهرات در اروپا از آغاز جنگ غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 21:202024-08-13بين الملل

جهان در حال حرکت به سمت جنگ هسته ای است؟


با توجه به وضعیت کنونی جهان برخی کشور ها در حال افزایش زرادخانه اتمی خود هستند در این گزارش به بررسی این رویداد خواهیم پرداخت و اینکه آیا با این افزایش سلاح های اتمی به سمت جنگ هسته ای پیش خواهیم رفت یا نه؟ - ، آنچه که در دنیای سیاست همگان خواهان آن هستند صلح است، صلحی پایدار و همیشگی که بتوان با اتکا به آن ثبات سیاسی را در دنیا حفظ کرد و در راستای آن بتوان در راه پیشرفت اقتصاد، به جلو حرکت کرد و توسعه را در ابعاد مختلف برای کشور ها به ارمغان آورد.

ایده صلح پایدار متعلق به متفکرین لیبرال است آن هایی که جنگ را نه یک قاعده بلکه استثنا در نظر می گیرند؛ اما متأسفانه با مطالعه تاریخ و نگاه به وقایع گذشته و آنچه که در حال حاضر در جریان است به این نتیجه می توان رسید که جنگ نه یک استثنا بلکه، به یک قاعده در جهان تبدیل شده است.

با افزایش درگیر ها در خاورمیانه و اروپا کشور ها به طور مستمر در حال افزایش بودجه های نظامی خود هستند تا در صورت وقوع درگیری و بحران های نظامی بتوانند با تمام قوا مقاومت کرده و پیروز میدان شوند.

در دنیای جنگ محور کشور هایی که دارای بهترین سلاح ها باشند از شانس خوبی برای پیروزی برخوردار هستند یکی از خطرناک ترین و کشنده ترین سلاح هایی که می توان از آن بهره برد بمب های اتمی است.


برچسب ها: جنگ هسته ای - افزایش - هسته ای - کشور - سلاح های اتمی - توان - پایدار
آخرین اخبار سرویس:

جهان در حال حرکت به سمت جنگ هسته ای است؟

جهان در حال حرکت به سمت جنگ هسته ای است؟