مطالب مرتبط:
میانگین سن اعتیاد در کشور 24 سال است
میانگین سن اعتیاد در کشور 24 سال است
تمرکز ستاد مبارزه با مواد مخدر، تلاش برای آموزش جمعیت سالم جامعه است
میانگین سن اعتیاد در کشور چقدر است؟
ادای احترام رییس پلیس مبارزه مواد مخدر به مقام «سردار دل ها»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 23:252024-08-21سياسي

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر: میانگین سن اعتیاد در کشور 24 سال است


معاون توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تصریح کرد: تلاش می کنیم برای پیشگیری از اعتیاد از طریق خانواده ها و دوره های فرزندپروری، - معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر: میانگین سن اعتیاد در کشور 24 سال است معاون توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تصریح کرد: تلاش می کنیم برای پیشگیری از اعتیاد از طریق خانواده ها و دوره های فرزندپروری، مهارت های اجتماعی را ارتقا دهیم.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: پژوهش های ملی مورد تایید نشان می دهد میانگین سن اعتیاد در سطح کشور 24 سال و چند ماه است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، محمد جمالو امروز در نشست هم اندیشی و تقدیر از مربیان و مجریان برتر دوره های آموزشی تربیت مربی با موضوع فرزندپروری نوجوان در قم گفت: پژوهش های ملی مورد تایید نشان می دهد میانگین سن اعتیاد در سطح کشور 24 سال و چند ماه است.

  وی با تاکید بر این که اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است، اضافه کرد: اگر فردی آلوده به مواد مخدر شود، نجاتش سخت و گاهی غیرممکن است.

  معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به دوره تربیت مربی، ادامه داد: در این دوره 76 مربی کارآزموده تربیت شدند و سه هزار و 500 نفر خانواده معادل بیش از 43 هز


برچسب ها: ستاد مبارزه با مواد مخدر - مبارزه با مواد مخدر - مشارکت های مردمی - مواد مخدر - پیشگیری از اعتیاد - مبارزه - اعتیاد
آخرین اخبار سرویس:

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر: میانگین سن اعتیاد در کشور 24 سال است

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر: میانگین سن اعتیاد در کشور 24 سال است